Dag dames. Ik moet nog 3 dagen tot nod. Maar heb al een positieve test. nu wil ik dolgelukkig zijn en het aan mijn vriend vertellen, maar ik heb eigenlijk nergens last van. Tenminste ik weet niet of dit erbij hoort: -af en toe raar gevoel in maag maar niet echt misselijk -eerder lui dan moe -steeds vroeger wakker -af en toe pijn in bovenbenen/liezen -en met vlagen een soort zenuwachtig gevoel. Kan ik gelukkig zijn en het aan mijn vriend vertellen of moet ik wachten tot mijn nod voor we gaan genieten? Zal even een foto toevoegen.
Ik had ook een positieve test voor m'n NOD en heb het ml onmiddellijk verteld. Dag na NOD een bloedtest laten doen ter bevestiging van het HcG niveau. Het kan natuurlijk altijd nog fout gaan (maar dat kan de ganse zwangerschap, dus hou dat ergens -niet obsessief! - in je achterhoofd), maar voor nu zou ik gewoon blij zijn en genieten!
Oew! Ik vind het lastig! Heb dit al drie keer eerder gezien en dan blijkt er bij de innesteling toch iets mis gegaan en heb je dubbel verdriet. Daarom zou ik zeggen, wacht nog een paar dagen. Dan heb je een beetje meer zekerheid. Ik duim voor je!!!
Ik vind zelf dat als je zelf weet van de zwangerschap dat je partner er ook recht op heeft om het te weten. Ongeacht of de zwangerschap doorzet of niet.
Vertellen, meteen! Je vriend heeft er net zo goed recht op om het te weten als jij! Bovendien, mocht het alsnog mis gaan - waar je niet vanuit moet gaan want het gaat vaker goed dan fout! - dan heb je hem hard nodig.
Uiteraard je vriend vertellen. Hij heeft er ook recht op. En mocht het alsnog mis gaan hebben jullie ook steun aan elkaar.
DIT! Als het gewoon goed gaat, gewoon genieten en mocht het (duimen van niet) fout gaan dan heb je ieder geval de steun van je vriend, want echt die steun heb je nodig! Gefeliciteerd trouwens!!