Hoi allemaal, Wij verwachten een jongetje en zijn opzoek naar een klassieke/hockey/tikje kak naam . Franse naam is ook wel leuk. Wij vinden Xavier wel leuk. Op ze frans uitgesproken: saa-vjee. Wat is jullie associatie bij deze naam? Kak of ordi? Ik ben bang dat hij ook een beetje ordi kan zijn of heb ik dit helemaal verkeerd? Meer namen zijn welkom! Alvast bedankt!
Ik vind Xavier wel oke, niet super. Maar in ieder geval geen ordi associatie. Misschien nog: Felix Olivier Maurits Hugo Laurens Pepijn Daniël Fabian Marnix Matthijs Oscar Raphaël Thomas Simon Sebastiaan Floris Xander, Sander Arthur Casper Dexter Julius Florian
Ik vind Xavier zeker niet ordinair. Nog een paar suggesties: Alain, Florian, Cédric, Valentijn, Elias.
Xavier vind ik erg leuk! Ja de een zal hem kak vinden en de ander ordi maar daar zou ik me helemaal niks van aantrekken..
Xavier vind ik zelf ook heel mooi maar twijfelde ook een beetje of het niet richting het aso gaat maar ik ken een Xavier die op de universiteit zit maar de andere is broertje van melanie wat ik dan ook weer een beetje twijfelachtig vind.. Verder hoorde ik laast Floran! Iets orgineler dan de ook super mooie Floris en Florian.
Ik ken 2 Xaviers, en beide toch wel echte kakkers hoor.. Wel allebei zeer aantrekkelijke kakkers, dus hele positieve associatie 😂😂 Vind het wel een leuke naam!
Xavier vind ik kak Xavi veel leuker Mathieu Roger op zn frans Didier Clement Etienne Thibout Diederik Jurgen Juriaan Laurens Laurent Pepijn Arnaud Constantijn Floretijn Marnix Bastijn Arthur Casper Jules Mathis Hugo Emile Louis Gilles Antoine Julien Victor Simon Jean Adrien Florian Dorian Florent Pierre Camiel Dinant Eugene Fabrice Gaston Jerome Leon Maxime Philippe Sebas Silvijn Hidde Nero Jasper Boudewijn Friso Lennart Rutger Oscar Leander Merijn Roeland Yves Alois Armand Coenraad Ewout Wouter Walter Jacco Michiel Onno Tibor Charel Jorrick Allard
Xavier (op de Franse manier uitgesproken) vind ik toch vrij kak. Ben niet weg van de naam trouwens (vind de Franse uitspraak in het Nederlands vrij onaf, en een andere uitspraak vind ik wél pauperig
Ik vind Xavier wel oké, zou er zelf niet voor kiezen, maar verder een prima naam.. Wat ik mooie namen in deze richting vind: Arthur, Casimir, Daniël, Florian, Floris, Gabriël, Gideon, Joshua, Julian, Julius, Olivier, Pepijn, Sebas, Tobias, Valentijn
Ik vind het een mooie naam, maar qua uitspraak in Nederland lastig. Mijn zus had als naam Xassandra, maar dat lukte 1 van de oma's niet om uit te spreken, dus binnen een dag kreeg ze een andere naam. Maar als jullie gevoel zegt Xavier, dan moeten jullie voor die naam gaan.