Ik vind het beide leuke namen! Niks mis met Nouk, gewoon stoer!! Maar misschien dat ik bij Robien eerder voor Philou zou gaan, omdat dat voor mijn gevoel meer dezelfde stijl is.. Maarja, nog steeds vind ik dat het individuen zijn dus Nouk kan ook .... haha aan mij heb je niks
Allebei leuke namen, kan goed! Laat je niet te veel leiden door andermans smaak, het gaat erom of jullie de naam mooi vinden. En of het qua lettergrepen past bij elkaar: ik vind van wel. Mijn oudste heeft een naam met één lettergreep, de jongste met twee. En het zijn ook twee namen die volgens veel dames hier niet dezelfde stijl zijn. Lekker belangrijk... Wij vinden het mooi en de namen passen bij onze kinderen. Als dat voor jullie ook maar zo is.
Mijn oudste zoon heeft ook minder lettergrepen in zijn naam dan mijn andere kinderen. Het heeft me nooit gestoord. Dus daarom zou ik de naam zeker niet aanpassen. Nouk en Philou kunnen wat mij betreft allebei prima bij R.obien
Echt heel stom van mij misschien maar, ik had verwacht dat Nouk voor een jongen was en dacht dus ook even: huh philou voor een jongen?.. en toen ineens: ah Nouk voor een meisje. Ik zou dan ook voor Philou gaan, dat vind ik een mooie vrouwlijke naam en mooi passen bij de naam van jullie oudste. Nouk vind ik ook ergens 'niet af' dus zou dan eerder voor anouk gaan.