ik heb een geweldig t-shirt voor mijn verjaardag gekregen, er staat in glitterletters: ik heb er geen kracht meer voor by gordon strak zwart t-shirt(is ook in wit) gordon had dit aan op één van hun concerten, dit t-shirt is voor 8,99 of 9,00 te koop bij scooter, ik vind het heel jammer dat ik nog geen dikke buik heb, want dat zou hartstikke leuk zijn met een zwarte buikband eronder.. dus ik bewaar m nog even...
haha wat een leuk idee!!Lijkt me idd super met zon band eronder!!dat je buikje dan maar snel mag groeien haha liefs
gaaf meid ..ik ken de shirts , mijn dochter heeft er ook 1 gehad van mij afgelopen zaterdag ..( die ga ik lekker ook aandoen )
Ik ken hem, ik heb hem ook! Wij hadden 3 weken geleden een voetbaltoernooi van mijn werk, en toen had ons clubje dat shirt aan!
ja ik vond het zo origineel!! mijn vriendin had eentje gekocht met cute in het zilver, die andere was er niet en zaterdag hebben we die andere gekocht. toen mijn vriendin het hele verhaal hoorde wat er hier in de familie afspeelde was het t-shirt ook wel van pas gekomen! haha. maar goed scooter heeft echt wel leuke dingen nu, ik dacht altijd toen ik er langs liep dat het meer tiener dingen waren,maar als je er even goed tussen kijkt zitten er veel leuke dingen tussen, heb daar ook een legergroen t-shirt weg met borduursels erop (een roos en een chinees teken enzo) kan nu nog gewoon aan maar straks met een leuke legergroene buikband eronder (ligt al in de kast ) ben trouwens verslaafd aan leger groen het nieuwe zwart! btw bij kruitvat heb je nu jurkjes voor maar 6 euro, knoop je vast achter in de nek, ook leuk met een dikke buik erin en zelfs met een broek of een legging (dat mag weer tegenwoordig maar is niet mijn style) maar goed ff een tippie tussendoor
Zijn er ook foto's van want ik ken ze helemaal niet, klinkt wel leuk. Helaas geen Scooter in de buurt hier..........
Jammer dat die winkels er bijna niet zijn? Heb ff gezocht, maar in haarlem niet, in Utrecht, hilversum, amsterdam niet... Nou dan houdt het wel op zeg...
WHAA hij is inderdaad erg leuk!! Zeker als je m aan hebt met je dikke buik hahaha. Ik zie het al voor me. Mijn tante was pas geleden bij me en had er ook 1 aan. Een roze met glitter letters, heel leuk!!
jammer ooievaar!da's echt balen, ook niet in zwolle? daar kun je trouwens ook leuk winkelen! geloof dat ze ook in hemdjes zijn! ben echt helemaal blij mee, en vooral omdat ie zo goedkoop is! zou ook wel tof zijn als ze er buikbanden van gingen maken! (bel straks ff met den haag ga ik ff pattent aanvragen en dan krijgen de leden van dit forum natuurlijk één voor de reclame en wellicht kunnen we ze dan online verkopen haha tetsjing!)
GE-WEL-DIG... Joling en Gordon ! Ik ga ook kijken voor zo'n toepasselijk shirt . Ik had er al meer mensen mee zien lopen op straat!
heej, volgens mij zit scooter vooral in het noorden van het land! want ik weet hier wel een paar in de buurt (heerenveen, joure, sneek, emmeloord) maar goed, ze hebben sowieso wel leuke shirts hoor, ook van die lagere strakke, die je gewoon op een spijkerbroek draagt, staat heel mooi met een dikke buik! groetjes