Veel succes, het lijkt mij een goede keuze. Enne we horen toch wel hoe het gegaan is? Groetjes Senna P.s bedankt voor het plaatsen van het filmpje
Plus mijn collega die die brief dus al klaar had, kan het helemaal niet worden. Bij voorbaat al niet.. hij heeft geen vast contract.
Gewoon voor gaan hoor Natasja. Het gaat je vast en zeker lukken en dan heb je straks ook iets om je even af te leiden van het hele zwanger-worden-gedoe, om het zo maar even oneerbiedig uit te drukken.
Ik gok dat dit ook de reden is dat deze keer niet zo verdrietig en teleurgesteld ben. Dat ook ronde 11 weer in bruinverlies eindigd.. ben er in mijn hoofd zo mee bezig... heb al een heel stuk brief af!
Pfff wat een gezwoeg op die brief.. heb hem af.. maar heb hem al weer 10 keer gelezen hahahhaha zal er vast nog wel wat aan veranderen..
Ach Natas, je brief zal nu vast wel helemaal top zijn. Je hebt er zoveel tijd aan besteed en goed over nagedacht. Moet goed komen. Heel veel succes met je sollicitatiegesprek, want je wordt vast uitgenodigd. Kom op he, je kan het Liefs, Bibi
Hihihihi een gesprek hebben we zowiezo aaaaaaaaaaaaah spannend hihihihi Een collega van me gaat het maandag voor me bekijken. Wel gek hoor, zo'n formele brief aan mensen waar je al 6 jaar mee werkt!
Zoooo heb vandaag de brief persoonlijk overhandigd.. hihihi kwam haar 3 minuten later weer tegen en zag toen dat ze heb al open had gehad hahahahhaha, ze was zeker bang dat ik mijn ontslag aankondigde hahaha (is vaker gebeurd dit jaar) 7 juli moet de nieuwe teamleider bekend zijn... fffff snel he..
veel succes Natasja, dan moet er ook snel een beslissing komen en zit je niet te lang in spanning!! Karin