Heb overmorgen gesprek, pffff hahahah snel zeg! De benoemingscommisie bestaat uit : 2 collega's, ons mr lid, de directeur en de adjunct directeur.. Nou krijg ik vandaag de brief... die 2 collega's...pffff... de ene is een hele goede vriendin + getrouwd met neef van mijn man... de ander zei 3 weken geleden tegen mij: waarom ga jij niet solliciteren, leuke jonge meid in die functie potverdikkie.. vind het niet zo leuk dat zij er bij zitten.. hihihihi De collega die ik in mijn eerste bericht noemde.. is toch ook uitgenodigd en zei direct tegen mij: nou dat vind ik niet eerlijk.... Ik ga er vanuit dat die 2 collega's dit even kunnen scheiden van elkaar...
Ik kan me voorstellen dat je een beetje een dubbel gevoel hebt bij zo'n commissie, het moet niet zo zijn dat collega's denken dat je de baan hebt gekregen omdat er vrienden of familie in de commissie zaten. Dat werkt alleen maar tegen je. Toch zou ik er gewoon voor gaan hoor. Succes.
Precies... maar goed.. ik zit straks tegen over 6 mensen (ja de nieuwe directeur vergeten te noemen, die heeft geen stem, maar is wel gesprekspartner) Ik moet zeggen dat mijn vriendin wel erg professioneel is hoor, ik neem gewoon aan dat zij dit kan scheiden.. Er zitten nog 5 andere aan de andere kant van de tafel..
Spannend Natas!!! overmorgen dus al. Heeeeeel veel succes, en ik heb er alle vertrouwen in dat het hartstikke goed gaat!! Liefs,
Heel veel succes met je gesprek morgen. Het gaat je lukken hoor! En maak je vooral niet druk dat er twee vriendin-collega's bij zitten want zij zijn immers niet de enige die een beslissing nemen en dat zullen alle andere collega's ook moeten begrijpen. Probeer voor jezelf het positieve eruit te halen en je op je gemak te voelen. Succes
Heel veel succes vandaag, Heb net zelf ook een nieuwe job. na veel twijfel maar niet gezegd waar we mee bezig zijn, wel een dubbel gevoel maar ja we zien wel hoe het gaat lopen. in ieder geval heel veel succes.
Thanks meiden! Zit hier gewoon ontzettend misselijk te wezen van de zenuwen hahahahahahahahah Nog 4 uurtjes te gaan!
Je hebt het gesprek nu zo'n beetje gehad, of je zit er misschien net middenin. Heel veel succes, en ik ben heel benieuwd hoe het geggaan is!!! Liefs ikke