Helaasje pindakaasje.. ik ben het niet geworden.. Maaaaar: ze erkennen dat ik grote talenten heb en dat ze met mij een traject in willen om me nog meer te ontwikkelen. ze willen dat ik de kans krijg om mijn droom, het vmbo verder ontwikkelen op deze school en meer met leerlingen in deze sector te doen, uit te voeren.. Al met al positief.. ik krijg nog een eind gesprek en ik ga dan zorgen dat ik klaar sta met mijn dingen op papier.. wat ik wil aan cursussen enzo..zodat we daarmee direct aan de slag kunnen.. dank jullie onwijs voor het meeleven en duimen! groetjes
Aan de ene kant jammer natuurlijk maar aan de andere kant toch fijn dat je met een positief gevoel kunt terug kijken op je gesprek. Dat doen de meesten je niet na Enne jij komt er wel .. is het niet nu hier dan wordt het wel straks daar !!
Jammer, het duimen heeft nu niet geholpen. Maar ik blijf doorduimen hoor! Gelukkig kan je er met een goed gevoel op terugkijken. Je hoeft ook geen spijt te hebben dat je de stap gewaagd hebt. Anders had je misschien wel steeds gedacht: zou ik 'm anders hebben gehad? EN je hoeft nu geen schuldgevoel te hebben als je nu toch zwanger blijkt te zijn, want daar was je toch een beetje bang voor? Zo blijkt maar weer dat je collega's toch objectief konden zijn. Ik hoop voor je dat ze nu wel hun woord houden voor wat betreft de begeleiding en dat je er vrede mee kunt hebben met de kandidaat die het wel geworden is. Succes verder. Liefs, Bibi
Nou, jammer aan de ene kant. aan de andere kant tof dat ze je zo inschatten en dat ze iets in je droom zien!!! Succes met het waarmaken ervan!
Jammer meid , maar gelukkig zien ze wel je talenten en kwaliteiten en helpen ze je deze te ontwikkelen. liek.
Bedankt meiden! Voel me vandaag toch wel een beetje naar hihihihi dan word je wakker en dan ineens: owja... gisteren... hahahahahha maar goed.. ik moet er niet te lang bij stil staan.. Ik ga lekker winkelen met mijn mams en mijn neefje... even zorgen voor de innerlijke mens.. thanks meiden!
hee meis, wat ontzettend jammer, maar je hebt in elk geval geprobeerd dus je hoeft jezelf niks te verwijten. supertof van de cursussen, en heel goed dat je je verder gaat ontwikkelen. voor straks heel veel plezier met winkelen en koop lekker iets voor jezelf want dat heb je verdient
Jammer Natasja, maar op naar de nieuwe kansen en het ontwikkelen van het VMBO bij jullie op school!! Karin
Gewoon gaan voor die baan. Voor het zelfde geld probeer je het niet en krijg je spijt. Je bent al een jaar bezig. Wat als het nog een jaar duurt. En over je kinderwens hoef je natuurlijk niets te zeggen. Dat merken ze vanzelf wel. Wanneer je de baan krijgt ben en je zou zwanger worden heb je nog een dik half jaar de tijd om je te bewijzen. Komt goed. Soms moet je gewoon niet nadenken en je gevoel achterna gaan! Ga er voor Natasja enneh, fijne trouwdag!