Na zeker te zijn van een eventuele meisjesnaam is de twijfel er terug! Tussen de bovenstaande namen. Wat vinden jullie het mooist? Groetjes en bedankt voor jullie mening!
Ik kan niet kiezen want ik vind het allebei niet mooi, maar ik heb toch voor Lore gestemd. Het idee van supermummy vind ik wel goed; Lorèn!
Tja, hier in België hoor je Lore best vaak, dus er is niet echt een verwarringsgevaar met Lorre want die naam hoor je hier haast niet! Lore is de normale naam hier! Lorèn is niet echt mijn smaak! Het gaat echt tussen deze 2 namen! Al bedankt voor jullie reactie
Tja, dat is ook ons probleem, hij is engelstalig maar toch niet moeilijk uit te spreken, he! Daardoor de twijfel.
Ik heb gestemd op Lore, erg mooi. Maar ik snap helemaal niet dat je juist voor deze twee namen kiest want ik vind het 2 totaal verschillende namen. Lore vind ik mooi klassiek maar Kayleigh vind ik nu echt een typische (sorrie als ik iemand beledig) sjonnie en anita-naam. Kan dus niet goed begrijpen dat je ze beiden mooi vind.
Tja, gelukkig dat jullie dan de volledige namenlijst niet weten, hahahahaha! Was echt alles door elkaar. Wij horen alle genres graag! Voor een jongen gaat't tussen Nio en Jasper. Ook daar terug 2 verschillende genres. We trekken wel meer naar Nio omdat je dat minder vaak hoord dan Jasper!
absoluut kayleigh. ik had deze naam ook graag gewild maar mijn vriend vond het helemaal niets. vond ik erg jammer want vanaf mijn 12e roep ik al dat als ik ooit een dochter zou krijgen het deze naam zou worden. helaas dus voor mij....
We horen beide namen heel graag. Lore op zich vinden we heel mooi maar niet zo mooi bij Keano. Kaylie past dan weer beter bij Keano. Dus ja... Tja, wij houden echt van alle genres. Voor een jongen gaat't tussen Nio en Jasper, zijn ook beide heel verschillend! Wij kijken niet naar het genre maar gewoon wat we mooi vinden maakt een kans!