Nee, de donkere test was van afgelopen donderdag. Hij mag nu morgen wel naar school en zit er wel aan te denken om vandaag te testen. Ik ben ook nieuwsgierig Ik had zelf ook zulke testen, maar ik had klachten. Op dag 13 heb ik wel nog een test gedaan en die was wel al negatief
Ik heb nog nooit een autoteststraat gezien en ben er al vaak geweest, bij veel verschillende. de autoteststraat die er was is ook al een poos geleden weggehaald. Daar hoef je het dus niet voor te laten om naar tvt te gaan. Ik zou die optie ook zeker overwegen!
Bij deze twijfel zou ik toch echt wel naar de GGD test straat gaan. Stel je gaat niet, maar blijkt lager wel positief, dat heb je wellicht ook nog mensen op je werk besmet. En er zijn inderdaad nog teststraten waar je zonder afspraak terecht kunt, dan zou je dat vandaag nog kunnen proberen.
Ik heb eigenlijk op een bepaald merk corona zelftesten steeds zo een streepje steeds. Na laten testen bij de GGD en steeds negatief daar. Bij anderen merken zelftesten heb ik het niet.
De eerste 2 zijn inderdaad gemaakt bij het doorlopen, ik dacht dat het doorlopen al bepalend zou zijn voor de uitslag. De derde foto is met 15 mijn gemaakt maar dat zag ik dus ook nog een streepje. Ruim na 15 zag ik dat de hele rechterkant donkerder was.
Testen voor toegang testen zijn gelijk aan thuis testen, dus ik zou voor een PCR gaan ook al is het wat meer gedoe.
Op je 3e test zie ik niet zoveel. Ik zou gewoon ff nog een keer testen en desnoods bellen met de ggd. Binnen de 15 min is de uitslag ongeldig. Je moet echt die 15 min wachten.
Ja de test is wel hetzelfde maar de afname gaat veel dieper je holtes in. Daar waar het virus als eerste gaat zitten
Hier (schiphol) indd uit de auto, maar wel buiten. En mijn man heeft eigenlijk nog nooit id rij gestaan. Hij laat zich 2x per week testen. Nu ik erover nadenk: de normale teststraat hier op schiphol zit je ook niet in de auto. Moet je zelfs overdekt in de rij. Dus zou dan nog sneller id tvt rij gaan staan
oh hier zijn het allemaal autoteststraten behalve testen voor toegang dat is een rij. Nooit bedacht dat dat elders anders zou zijn.
Deze is van m’n zoon. Geen klachten, maar getest omdat bij andere zoon in de klas een aantal positief waren. Paar uur later bij de ggd getest en inderdaad positief. Andere zoon had een negatieve zelftest en testte bij de ggd ook positief. Ook zonder klachten.
Hier sluiten ze de autoteststraten, terwijl ik die veel prettiger vind. Er is er nog 1 in de buurt en daar blijven wij naartoe gaan.
Bekijk bijlage 706828 geen twijfel over! Bekijk bijlage 706829 In twee soorten licht genomen, met 15 min precies en niet eerder gekeken. Denk dat ik daarin gister echt een fout heb gemaakt.