de naam Arco voor ons kereltje? Waar denk je aan bij deze naam? Wij twijfelen en staat hoog op het lijstje, maar hoor graag hoe anderen tegen deze naam aankijken. Juist ook omdat de naam bijna niet voorkomt.
Heb de naam een keer eerder gehoord, vind het wel leuk zo een originele naam! Stoere naam, wel wat hard. Maar dat is voor een jongen misschien niet zo erg.
Mijn eerste reactie is leuk!! Toen dacht ik lijkt op Marco. Afkorting wordt Arc..... Eigenlijk geen negatieve dingen dus.
Het doet mij denken aan airco. Heel stom maar dat is het eerste dat in me op komt. Ook is het een plaats in italie. Vind het verder ook niet leuk als naam.
Doet mij teveel denken aan Marco en airco (bij ons zeggen ze altijd 'arko' als er ergens geen airco is en het is bloedje heet = 'a'lle 'r'amen 'k'unnen 'o'pen Maar ja, dat is mijn vreemde associatie met de naam Arco haha, kan me zo voorstellen dat anderen het wel een prima naam vinden, want er is opzich ook niets mis mee, gewoon niet mijn smaak!
Op zich een oké naam.. Niet mijn smaak. Deed me denken aan het meubelmerk en idd alle-ramen-kunnen-open/airco. Maar geen gekke of gênante dingen als associatie dus! Heb je er al eens op gegoogeld?
Moest meteen denken aan een airco of arko ( in de zin van: Alle ramen kunnen open...) Persoonlijk vind ik de naam dus niet zo leuk...
Persoonlijk vind ik het niet zo, wijhebben hier een 'grapje' Airco of Arko (Alle Ramen Kunnen Open) MAAR: Als jullie de naam mooi vinden moet je hem wél kiezen!