Benjamin is iets wat mensen vaker gehoord hebben en sneller mooi vinden. Loek is wat aparter en bijzonder. Dat vind ik juist wel leuk!
Hier ook een Benjamin. Blijf het een mooie naam vinden. Loek is ook mooi, maar had bij onze Benjamin niet gepast. Kies de naam die voor jullie goed voelt en bij jullie kindje past.
Hou meestal wel van bijzondere namen, niet te standaard maar Loek vind ik vreselijk! Rare naam. Benjamin dan weer te gangbaar maar als keuze tussen deze twee wel leuker.
Beide namen zijn niet mijn smaak, maar ik vind Loek echt helemaal niks. Benjamin vind ik dan een betere optie.
Ik vind Benjamin een naam voor het jongste kind, volgens mij betekent het ook zoiets. Als dit je eerste is, of je wilt nog meer kinderen, zou ik daar rekening mee houden. Loek vind ik ook erg leuk!
Geen voorkeur.. Loek is leuk en Benjamin mooi.. het is maar net of je voor een korte of langere naam wilt gaan. MIsschien een idee om je favoriete meisjesnaam er bij te houden... kijken of dat een lange of korte naam is. Als Isa je favo meisjesnaam is, is Benjamin wel een mond vol en Loek een leuke 'combi'. Nu hoeft dat natuurlijk niet maar misschien helpt het bij het beslissen. Beide prima namen. Benjamin vraagt om afkorten