Ik vind Sverre veel leuker, want Noé vind ik als 'no way' klinken en de klank echt meisjesachtig. Mocht je hier wat aan hebben: Er waren in 2010 in Nederland 48 jongens/mannen die Noé heetten en 57 meisjes/vrouwen. NVB : voornaam Noé
Een jongen die ik ken heeft zijn jongste Noé genoemd en het was mij in eerste instantie echt niet duidelijk of het nou een jongen of een meisje was. Ik zou daar dan wel heel duidelijk in zijn (met bijv een tweede naam die heel duidelijk een jongensnaam is). Ik vind het, nu ik eraan gewend ben, wel een leuke en mooie naam. Ook mooier dan Sverre. Dat doet mij dan weer erg denken aan Sterre.
@amarens: ja, kan me daar ook aan ergeren. Zeker nu ik zelf zo'n naam leuk vind haha. @lindangel: de tweede naam staat al vast en daar is gelukkig geen twijfel over mogelijk. Dat is een hele duidelijke jongensnaam.
Ik heb op Sverre gestemd. Sorry niet mijn smaak maar Noe vind ik ook een meisjesnaam. Misschien Noah wat?
Kan niet kiezen, want vind t alletwee niey leuk. Sverre ziet er wel leuk uit, maar als ik hrt hardop zeg vind ik het niet mooi klinken.