Uit deze 2 zou ik ook Anna kiezen... Btw Anna wordt de vriendjes en innen: An en Nora: Noor.... Wat jullie willen, ik zou t weten hahaha
Beide mooi. Lichte voorkeur voor Anna omdat ik het wat zachter vind klinken. En ik noem het niet oubollig maar tijdloos. Bep vind ik oubollig...
Hmm wij zijn bijna voor Nora gegaan, is het niet geworden. De tweede naam is Anne. Anna zou ik niet gaan doordat een aantal familieleden al zo heten, maar bij jou natuurlijk niet Ik kies Nora
Ik ben enorme fan van ANNA! Tijdloos én pittig Heel erg mooie naam! Nora vind ik zeker niet lelijk, maar vind ik 'gewoner', kan het moeilijk uitleggen. Ik zou dus persoonlijk absoluut voor Anna gaan. Maar sowieso kan je niet fout kiezen!
Thanx! Vind he lastig, allebei mooie namen Anne wordt het niet, er zijn al een aantal in onze omgeving en kennisenkring die Anne heten. Onze oudste dochter haar 2e naam is trouwens Hanna, is dat niett een beetje gek als we deze dan Anna noemen? En die associatie met Frozen is echt iets van mij, mijn meiden zijn helemaal gek van de film dus denk dat dat daardoor komt, maar dat is natuurlijk maar een tijdelijk dingetje
Dacht wel aan frozen maar gewoon op de positieve manier! Anna is een hele mooie naam en zoals de andere meiden al zeiden tijdloos. Nora vind in niet lekker klinken weet niet waarom. Hou sowiezo van namen die beginnen met een A hihi
Beide erg mooi maar ga toch voor Nora! Edit: Lees nu dat Anne in je familie en vriendenkring voorkomt en dat je dochter haar tweede naam Hannah is. Dan lijkt mij de keuze snel gemaakt toch?