Wij verwachten twee jongens en we hebben al een paar namen in gedachten , maar past het ook samen? onze keuze is : Luka , Lars, Jelle We vinden vooral luka en lars erg mooi maar is het niet te dat ze beiden met dezelfde letter beginnen?
Luca vind ik zelf een erg mooie naam! Lars past er wel bij, al is t niet mijn smaak... Ik vind t wel kunnen en lijken niet op elkaar behalve begin letter. Mijn neefje heeft een tweeling (dochters) en die heten selin en selen En dat gaat ook goed Ik vind t juist mooier als de beginletters t zelfde zijn, past t beter bijj elkaar. Succes! wat vind je van : luca&Levi Luca&Liano Keano&Kenji Lucas&lars kwam even in me op
Luka (maar dan met een C geschreven!) en Lars vind ik een mooie combinatie! Nadeel is inderdaad dat ze dezelfde voorletters hebben, maar misschien dat een 2de naam dit kan oplossen?
Lars vind ik een leuke naam. Terzijde, het valt mij op dat zoveel stellen moeite hebben met het geven van een naam. Het was bij mijn vrouw en mij nauwelijks onderwerp van discussie. We waren er heel snel over eens. Hopelijk vind iedereen een naam voor zijn of haar kindje dat deze laatste met plezier bij zich draagt.
Ik vind Lars en Jelle leuk! Wat dacht je van Lars en Jens? (zelfde eindletter, allebei vier letters en beiden Scandinavische jongensnamen)
Luca en Lars vind ik ook een mooie combinatie! En idd ook met en C Je kan idd een 2e naam toevoegen met een andere beginletter, aangezien er anders met de bankrekeningen, post enz fouten kunnen komen. Ik ken ook een 2ling van mijn werk en daarbij ging daardoor zelfs de loon af en toe verkeerd, omdat ook de bankrekening nummers op elkaar leken.
Ik vind Luca een leuke naam. Kan ook bij lars (al vind ik die ietsje minder). Beiden met dezelfe letter beginnen vind ik in dit geval niet erg! Ze lijken niet op elkaar (de namen..!). Misschien een tweede naam ivm post e.d.?