Ik zou me geen zorgen maken over andere mensen waar je zo weinig contact mee hebt. Dani is niet een hele unieke naam, dus ik zou niet het idee hebben dat je daar de naam van hebt. Succes met de keuze!
Ik zou me van die andere mensen in jullie dorp niets aantrekken. Als Dani DE naam voor jullie is, zou ik het gewoon doen. Persoonlijk zou ik toch kiezen voor Noah. Ik vind Noah veeeeeeeeeeeeeel mooier dan Dani. En Daan vind ik ook veel mooier dan Dani. Maar zelf zou ik ook nooit voor Daan of Dani kiezen, omdat dat veel lijkt op de naam van mijn ex.
Ik vind Dani een meisjesnaam. Maar ik zou me niets aantrekken van de naam van andermans kind, dus als dat voor jullie de naam is moet je het gewoon doen.
Dani was mijn nr 1 naam, maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat Daan een populaire naam is, dan heb je straks 3 Daan's en een Dani in de klas.. Maar ik blijf het een gave naam vinden
Ik zou me er niets van aantekken hoor, als jullie goede vrienden zouden zijn had het anders geweest maar nu nee. Ik hoop dat je eruit komt vind het alle twee erg leuke namen.
Ik zeg ook Dani...kort en krachtig! Ik vind Noah dan weer zo "zacht gekookt eitjes naam" sorry v.d. uitdrukking....
Ik zeg Noah! Dani vind ik ordinair... Ik zou me er niks van aantrekken! Dikke kans dat je over een tijdje helemaal geen contact meer hebt met dat stel (misschien verhuizen zij of jullie?) en dan heb je jouw topnaam (als Dani dat is) laten liggen.. Ik denk dat je daar spijt van krijgt. Gewoon voor de naam gaan die bij jullie favoriet is! Zolang er geen directe familieleden zijn met (een kindje met) die naam zie ik het probleem niet
Gewoon de naam kiezen die jullie mooi vinden, zou ik zeggen, ongeacht hoe andermans kinderen heten... (kan me ook niet voorstellen dat ze dat vervelend zouden vinden, in hun plaats zou ik het iig leuk en eigenlijk ook wel een compliment vinden). Ik vind beide namen wel mooi Bij Dani denk ik aan die knappe Portugees die vroeger bij Ajax speelde Je kunt er ook nog Danilo van maken en het evt. afkorten tot Dani Succes!
Als je iedereen in het dorp bij langs gaat om een naam te krijgen die niet voorkomt bij jullie in het dorp blijft jullie zoon naamloos denk ik... Daar kun & hoef je echt geen rekening mee te houden toch? Teminste zou niet weten waarom.
Persoonlijk vind ik Dani leuker dan Noah! Denk niet dat Noah zal worden afgekort, ken iemand die zo heet en word nooit afgekort! Ken overigens een Dani die ook nooit Daan genoemd word!