Heb eerlijk gezegd nooit geweten dat Quinn ook voor meisjes kan.. Vind dat echt een jongensnaam, maar zoals jullie ookal zeggen klinkt Dex wel een stuk stoerder! Zou het dan toch Dex worden....?? Twijfel twijfel twijfel... (Hormonen????)
Ik vind Quinn een mooie naam, maar voor mij is dat echt een meisjesnaam. Heb dus voor Dex gestemd, maar ben er niet zo gek op..
Zonder twijfel Quinn/Quynh. Dex kent iedereen wel van Dex Elmont. Maar ik vind het een naam van niks, het spreekt mij totaal niet aan.
Zou t allebei niet kiezen maar van deze vind ik Dex absoluut leuker. Lekker stoer. Quinn vind ik ergens ook vrouwelijk en ik hou echt van stoere jongensnamen.
Whaaa ik word echt helemaal gek van mezelf! Zit nu zelfs te twijfelen of ik ze allebei wel leuk vind Zou het echt aan de hormonen liggen of.....? Zit nu weer heel erg met Levi in mn hoofd, mijn vriend vind de naam wel oke, maar niet super.. Vanavond maar eens even overhebben samen
Ben zelf ook fan van Levi, alleen vriendlief niet.. Ook niet na een gesprekje gisteren avond haha Zie dat de de poll aardig gelijk opgaat, lastig...
owhhhh wij twijfelen ook over de naam Dex......lees even mee. Mijn man heeft Dex als nummer 1, ik als 2. Quinn vind ik niet zo leuk, te lievig voor een kerel.
Voor een jongen vind ik Quin leuker (Quinn komt op mij meer meisjesachtig over). Dex vind ik niet zo mooi. Moet een beetje denken aan een grote hond bij die naam.
Ja dat wordt ook nog een lastige, Quin of Quinn.... Hoewel ik het altijd als Quinn heb geschreven en ik heb eerlijk gezegd ook nooit geweten dat het ook een meisjesnaam is.. Vond t eigenlijk altijd wel een stoere naam.... @ jomidi, jullie ook in twijfel dus? Tussen welke naam nog meer (als ik vragen mag hihi)