Wij mogen in Februari een tweede kindje verwachten ! Nu hebben we wel eens nagedacht over namen maar hebben totaal geen inspiratie. Onze Dochter heet Jaylin, (en nee wij zijn geen ordinair gezin, aangezien dat hier snel gedacht word ) Wij vinden het een mooie naam ookal vonden we het op internet als Jaylynn of Jaylyn en die spelling vonden we vreselijk. Ook de dubbele N, aangezien je die toch niet uitspreekt. Nu zoeken we een leuke jongens en meisjes naam die daar een beetje bij past. Wij houden niet van namen als: Lieke en Sanne maar ook niet van namen als : Aliyaah of Djyve enz. Het liefst Mooi en apart. Zelf dacht ik aan Elin, maarja dat viel al snel af vanwege het Lin gehalte. Jongens naam dacht ik : Aiden maar dat vind ml niet leuk. Hopelijk hebben jullie wat leuke ideeën ? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken
Faye Ella Jenna Mila Elif Nora/Nova Fem Isobel Jolie Lola Lily Lara Liv Ava Abigail Hayden Zoe Chloe Amy Aimee Hailey Katelynn Aubree Jason Zack Luca Mason Noah Ryder Nathan Logan Jack Robin Levi Alex Dylan Jace James Heb namen gekozen die een beetje Amerikaans zijn, vond ik wel leuk bij Jaylin
Wat een mooie lijst zeg! Bedankt, dit zijn idd ongeveer de namen die wij mooi vinden buiten James en Jason om dan Jack vind ik idd ook leuk, omdat ik fan ben van Johnny depp haha Liv vind ik ook leuk maar ik ken hier nu 4 meisjes die zo heten, misschien moet ik dat dan even loslaten Wat vinden jullie van Jaylin & Lois als het een meisje zou zijn ?
Ikzelf ben geen fan van Lois omdat ik daarbij altijd aan de vrouw van Family guy moet denken (kijkt mijn wederhelft helaas veel te vaak haha) en ook aan die zeurderige stem Maar het past wel leuk bij Jaylin en jij vind het leuk dus waarom niet
Ik vind Loïs leuk! Beide uitspraken trouwens, Lowis en Lojs Verder staat Elif hier ook hoog op het lijstje.
Ah balen haha. Verder vind ik: Avia (eevia) Feline Philou Lune Mooie namen. Nog veel meer. Maar vind het lastig om een naam passend bij Jaylin te vinden.
Het hoeft er heus niet helemaal bij te passen hoor, doelde meer een beetje op de richting dat bij Jaylin bijv. geen Annemarie past Feline vind ik ook heel mooi, ga Lois en Feline eens voorleggen bij ml.
Jongen: Finley, Mayson, Vince, Xavi, Kylian, Boaz, Lyam, Sylvan, Marnix Meisje: Yalou, Chava, Novaly, Audrey, Noraly, Roxane, Sophia, Esmay, Enora
Hoezo ben je ordinair als je kind jaylin heet? Slaat nergens op! Mijn nichtje is 5 jaar en heet ook jaylin en je schrijft het ook als "Jaylin" is niks ordinairs aan! Vele kindjes heten zo
Jaylin & Loïs kan echt heel goed samen. Verder vind ik de volgende namen er ook leuk bij passen: Nova Zoë Dex Ravi
Haha je noemt precies de naam die wij voor onze tweede dametje geven bij niet leuk Ik vind Loïs erg leuk bij jaylin! Tess is ook leuk of anders Eline in plaats van elin?
Leuk bij elkaar, Jaylin en Lois! (ik hoor trouwens nooit iemand zeggen dat hij/zij wel uit een ordinair gezin komt )
Oohh echt ?! elin of Loïs ? Elin word t helaas zowiezo niet vanwege het lin gehalte dus dan hebben we niet dezelfde naam in gedachte toch ? Of is het Loïs ?
Bedankt voor de ideeën ! Dex vind ik ook leuk Ravi valt helaas af vanwege onze achter naam daar zit raven in haha
Haha ja dat vind ik ook maar moet je maar eens opletten hier dat als je je kind Jaylin of Jason of iets met Jay wilt noemen word er al gauw gezegd: nee is ordinair of klinkt ordinair Vandaar dat ik dat er voor de grap bij heb gezet
Nee dat is waar haha dat zal niemand zeggen uit zich zelf Ml komt zo thuis en dan hoop ik dat hij Loïs een mooie naam vind
Ik vind Loïs of Chloë of Mae leuk bij de naam van je dochter. Als Aiden niet in de smaak valt, misschien Lachlan of Hamish?
Bedankt voor je reactie De tweede naam van onze dochter is May, spreek je het zelfde uit als Mae & Chloë vind ik niet zo mooi. De twee jongens namen zijn ook niet in ons straatje
Grappig! Ik ken namelijk een Jaylin die een broer heeft die Lachlan heet...vandaar. Is in Australie nl. heel populair (en de Jaylin die ik ken woont daar).