twijfel tussen 2 yelloh campings... le brasilia of alpha.. kent iemand ze?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door muis26, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

nouja topic naam zegt al genoeg!!

ik wil al 2 weken boeken, maar kom er niet uit welke. De Aloha heeft ook een babie club .. van 0-4 jaar... en ik heb 2 kindjes van 1,5 en 2.5

maar brasilia ziet er net iets leuker uit, en ligt ook mooier. daar zie ik ook kleine kindjes op de foto's staan.

is de animatie enzo echt leuker voor kleintjes onder de 4 bij aloha?

wie helpt me :D

2. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    hoi,

ik ben met beide campings niet bekend, maar ik zou me niet teveel laten leiden door zo´n kinderclub. Mijn kinderen vonden daar op die leeftijd nog niets aan en waren veel liever dicht bij papa en mama. Pas vanaf een jaar of 4 vonden ze dat leuk.
    Als die andere er leuker uitziet zou ik gewoon die boeken!

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik ken beide campings alleen vna bekijken op internet, maar wat NB1980 zegt is wel waar. Mijn oudste is nu 4 en die gaat dat soot dingen nu pas interessant vinden. Vorige jaren waren er ook kinderclubs, maar daar bleef ze echt niet zonder papa of mama!

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Wij gaan naar camping les petits camarguais deze camping is echt voor hele kleine kinderen (vooral voor -8jaar) dus ben benieuwd ook hebben ze nieuwe cottage met kinderkamer met aparte badkamer met babybad en een kleine wc erin en commode

Ik heb ook nog zitten twijfelen maar doordat ik alle recensies heb gelezen dat het echt voor kleine kinderen is ... ik ga het beleven !
    Welke periode gaan jullie ??

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja die heb ik ook nog bekeken!! maar als wij gaan (rond 20 juni) zijn die huisjes er niet meer BALEN!! ik ben ALTIJD te laat :)

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik weet het wij gaan 9 juni 2 weken en doordat manlief slordig was in het vakantie aanvragen waren ook wij al te laat voor een family cottage!
    4 weken geleden het weekend nog vrij 2 dagen later wil ik boeken en weg was het ! Maar nu hebben we een 6-8 persoons met airco 2 badkamers en 3 slaapkamers geboekt ;) als je rond de 20ste weggaat is het alweer een flink stuk duurder !
    Ja heb ff op google maps gekeken en de streek is erg mooi !

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij zijn vorig jaar naar Aloha geweest! Wauw wat een gave camping was dat!
    Mooi zwembaden, aan het strand, leuke animatie, indoor speelplek en super leuke speeltuin waar wij precies met onze vouwwagen aan stonden!

Mijn kinderen van toen net 4 en 2 vonden het er heerlijk! Ik had de camping uitgezocht vanwege het gave peuterbad met de fonteinen enz erin. Nou dat bed hebben we amper van dichtbij gezien. Mijn kinderen vonden het andere bad en (jawel) het gewone 25 meter bad het leukste.

Wij waren er in september dus hoe het in het hoogseizoen is weet ik niet. Maar bij ons was het om de avond kinder disco en de kindjes deden dan hun dansjes op het podium. Mijn kinderen waren niet zulke helden, maar ach na anderhalve week durfden ze ook op het podium :cool:

Ja ik ken de andere camping niet maar Aloha kan ik echt aanraden!

Als je vragen hebt dan pb me maar!

Suc6 met de voorpret!

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wij hebben Brasilia geboekt de laatste 2 weken juni. Die ander ken ik niet maar deze leek me erg leuk!

9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik ken ze niet, maar wij gaan wel naar een yelloh camping, maar dan de enige die ze in spanje hebben. en idd die kinderclub zou ik ook niet naar kijken, mijn zoontje was vorig jaar 4 en hij durfde er toen nog niet naar toe. ik kijk meestal naar de zwembaden, speeltuin en strand. daar vermaken de kinderen zich prima. meestal hebben ze niet meer als zand en water nodig.

Deel Deze Pagina