We twijfelen voor onze tweede dochter erg tussen de namen Stella en Olivia. Daarnaast heeft onze 1e dochter een tweede naam dus dat willen we nu ook graag. Stella Olivia zou dus kunnen, maar Olivia Stella? Eventueel andere variaties? Bedankt!
Ja precies, dat dacht ik ook al. Vind het gewoon heel moeilijk kiezen welke naam ik op de eerste plek wil. Die gebruik je natuurlijk in de praktijk. Onze 1e heet Julia. Ook wel een ia, a klank op het einde.
Ik vind Olivia een prachtige naam en zou daar dus voor gaan. Olivia Stella kan ook prima, maar als je Stella Olivia mooier vindt en Olivia als roepnaam wil gebruiken, dan doe je dat toch gewoon
Olivia... vind ik een leuke naam... Als ik eerlijk ben vind ik stella niet leuk... ook niet als tweede naam..
ik vind beide erg kakkerig ...en dus niet leuk. maar als ik dan echt zou moeten kiezen zou ik Stella Olivia doen
Heel persoonlijk natuurlijk. Ik vind Olivia leuker. Stella vind ik eerlijk gezegd ook niet zo. Zie dan zo'n boze stiefmoeder voor me haha. Maar wat ik al zei dat is hartstikke persoonlijk! Hopelijk komen jullie eruit. Angelique
Wat grappig, dit zijn precies de 2 namen waar wij tussen zouden kiezen als mijn net geboren zoontje een meisje was geweest. Ik vind ze allebei dus superleuk. Ik denk dat het bij ons Stella zou zijn geworden. Stella Olivia is ook een mooie combi.
Blijf het moeilijk vinden. Ben nu 33 weken en mijn eerste kwam met 33 weken. Ik voel dus wat druk haha. Blijf ondertussen ook maar namenlijsten doorspitten.