zeker weten Sieb!!! heel erg leuke naam!! Teun vind ik op zich ook leuk, maar niet in combinatie met Tess. Bram heb ik verkeerde associaties mee, dus vind ik niks (ik ken een heel sloom aanstellerig jongetje dat zo heet.... en krijg dat beeld niet uit mijn hoofd)
Sorry, ik typte het ook een beetje voor de gein. Maar ik vind het serieus alledrie leuke namen! Zou zelf voor Bram gaan.
Ik mis de -e bij Sieb. Siebe dus. En dat vind ik een superleuke naam. Uit jouw rijtje zou ik voor Bram gaan.
Bram vind ik de leukste van deze namen en vind het prima klinken bij Tess. Teun zou ik niet kiezen naast Tess. Sieb kan wel qua combinatie, maar ik vind eigenlijk Siem leuker. Misschien vind je dat ook leuk?
Bram! Sieb vind ik ook leuk, maar zo heette de hond van m'n ouders dus in dat opzicht een beetje een vreemde associatie, maar dat maakt voor de naam natuurlijk niets uit (daarbij: mijn kat heet Feline en kijk hoeveel meisjes zo heten. Dat is t risico als je je dier een mensennaam geeft haha) Maar Bram vind ik het leukst bij Tess
Ik vind ze eerlijk gezegd alledrie een beetje 'boers' naast Tess. Maar van die drie zou ik voor Bram kiezen.
ik vind ook Bram het leukste! als wij een jongetje krijgen gaat mijn voorkeur ook heel erg uit naar Bram! (altijd al een leuke naam gevonden )