Ik heb 2 dochters F.e.mm en L.i.s Welke naam vinden jullie er leuk bij. We hebben nog over. Ja.de Ni.ne I.s.a No.va Ben.the Ja.nne Te.s.s
Van deze namen vind ik Isa het leukst. (eigenlijk zou ik Nina kiezen, als ik dit rijtje zie staan, maar dat was geen optie...)
F.e.mm en L.i.s J.ade Vind ik een hele leuke naam, en past goed bij de andere namen! Wel gewoon als jaade, en niet als djeed. Ni.ne Ook heel leuk. I.s.a Vind ik ook goed er bij passen No.va Ook een hele mooie naam in het rijtje Ben.the Vind ik iets minder Ja.nne Nee vind ik niet zo leuk Te.s.s Gaat wel qua naam, maar past NIET bij de andere namen. Ik zou dus gaan voor Jade, Nina, Isa of Nova.
F.e.mm, L.i.s en 1. Te.ss 2. I.s.a 3. Ja.de 4. Jan.ne 5. Ben.the 6. Nie.ne 7. No.va Te.ss en I.s.a vind ik het leukst
1. Jade (Op z'n Engels, NL vind ik niet mooi) 2. Nova 3. Isa 4. Nine (Wel geschreven als Niene) 5. Tess 6. Janne 7. Benthe
Janne Nine Tess Benthe Isa Jade (wel Nederlandse uitspraak) Nova Ik vind Janne de leukste naam maar bij nader inzien vind ik Tess het beste passen
Ik vind Nine en Isa het best passen. Het lukte mij in de poll niet om op meerdere namen te stemmen, maar die namen vind ik erg goed passen bij jullie andere twee meiden en toch niet teveel op elkaar lijken.
Janne Nine, maar dan als Niene Benthe, Bente zonder h net iets leuker Isa Jade (wel Nederlandse uitspraak) Nova Tess Ik vind het allemaal leuke namen, en ook allemaal wel passen bij je andere meiden. Janne echt de mooiste!
ik vind Tess niet mooi bij de namen van je andere meiden passen, en Nova of Isa vind ik wel mooi maar iets te populair.. van jouw lijstje zou ík Nine of Janne kiezen denk ik