Hoi allemaal, Wij zijn nog aan het twijfelen over de naam van ons eerste kindje. We hebben nog wel even, want ze wordt in augustus geboren. De namen: Isa Lenore (dus geen Leonore) Sophie Feline (met een streepje op de e) Fayenne (uitspraak: vajenne) Ik zie graag jullie reacties!
Isa, goeie naam maar wel erg populair Lenore, mooi en origineel Sophie, altijd een goeie naam maar ook top 20 Féline, ook een prima naam. Niet mijn smaak Fayenne, aardig, niet mijn smaak Lenore wint voor mij
Isa: weinig orgineel, maar ik houd er niet zo van Lenore klinkt als de wasverzachter, vind hem niets Sophie: mooi! Feline : mooi! Fayenne : vind ik er zo wat ordi uitzien en verder denk ik meteen tvoh kids. Feline wint voor mij, maar ook Sophie vind ik erg leuk.
Ik denk bij Lenore ook meteen aan wasverzachter! Ik vind Sophie de mooiste naam.. mooier zou zijn Sophia
Isa -> te zoetsappig, Iza is wel leuk! Lenore -> ik denk idd aan wasverzachter lenor... Sophie -> leuk! Feline -> vind ik niet zo.... Fayenne -> heel leuk! Ook als Vajen Fayenne wint dus voor mij!
Isa; vind ik niks Lenore: mooi! en de link met wasverzachter verdwijnt vanzelf Sophie: te popi Feline: te popi Fayenne: niet mijn smaak duidelijk Lenore!
Behalve lenore allemaal mijn smaak. Onze dochter draagt dan ook twee van de door jou genoemde namen .
Sophie,Feline,Fayenne maar dan zou ik het Vajenne schrijven, denk dat mensen gauw FAYEnne gaan zeggen.