kan het komen door de fles voeding??

Discussion in 'Voeding' started by cristel1986, Aug 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik geef mijn dochtertje bv maar gister nacht hebben we haar een half flesje fles voeding gegeven omdat mij tepels echt pijn deden omdat mijn creme opwas... nu had ze vanmiddag diaree en huilen van de krampjes.. ik kreeg haar niet stilll.. nu na 3 luiers vol alles is goed zou het kunnen komen door de flesvoeding?? ik zelf denk namelijk van wel.. weet iemand dit???

2. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat babytjes krampjes hebben is heel normaal hoor, in het begin zeker, dan moet alles, in haar lijfje, zijn eigen werk gaan doen, dus of het echt met de flesvoeding te maken heeft, dat zou kunnen, maar krampjes opzich das helemaal niet gek, daar hebben de meeste last van!!!

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik denk dat het daar van kan komen ja. Het is natuurlijk een hele andere soort voeding die ze niet gewend was.

4. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Gewend? Dat kleine meisje kan nog niks gewend zijn, ze is pas 4 dagen oud, als ik de banner mag geloven, dan hoor.

Dus ja, wat zal het kunnen zijn? alle voeding denk ik die ze binnenkrijgt, valt nog niet lekker, dat kleine ding is nog niks gewend. maar tuurlijk kan het van de flesvoeding komen, is heel iets anders dan BV.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou we zijn er dus achter dat het idd van flesvoeding kwam.. ze heeft flinke diaree gehad een paar uur erna en nu ze alleen weer bv krijgt is er niks aan de hand ze heeft nergens geen last meer van...
    de dokter zei ookal als je met bv begint dan kan fles voeding te zwaar vallen zeker als ze pas een paar dagen zijn

Share This Page