Ik ben op zoek naar letters voor mijn babykamer schilderijtjes!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wonder2014, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder2014

11 sep 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay allemaal,

De titel zegt het al, ik wil zelf een 3 luik schilderij maken van stof en daarop wil ik de naam van ons zoontje hebben en voor de slaapkamer een 3 luik schilderij met ,,Sweet Dreams,, in letters erop. De letters moeten op een canvas bord passen dus ik denk zo'n 2-4 cm ...

Maar nu waar koop ik zulke letters, die van de Xenos zijn te groot/dik dus ik denk dat ik op het internet ben aangewezen!

Het liefst wil ik dus witte houten letters en ook geen letters van vilt, wie heeft er op internet wel eens deze letters besteld en kan mij hiermee helpen?

Oh jha en ben ook op zoek naar houten vogelhuisjes dus heb je tips, kom maar op ...

Thnx ladies :)

Ik heb er even een foto bij geplaatst zodat jullie kunnen zien wat ik zoek, sorry als dit iemand zijn schilderij is, gewoon van internet geplukt!
    letters van hout.jpg

2. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Een grotere wibra heeft vogelhuisjes. Ms dat een karwei oid van die kleine letters heeft

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  4. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
  5. Wonder2014

11 sep 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jekil, bedankt voor de tip, de twee websites die de meiden hieronder mij gaven verkopen ook vogelhuisjes!

@ Abri, thnx voor de link en idd leuke kleine letters en niet duur, zag ook een hoop decopatch papier wat ook erg leuk is om te gebruiken, ga me daar nog even in verdiepen!

@ Cupcake88, jhaaaaa daar hebben ze leuke en precies de afmetingen die ik nodig heb. Alleen weet ik niet of ze ook witte letters hebben! Ga ze morgen even mailen en ik zag dat ze ook super leuke vogelhuisjes hebben :) helemaal blij ..

Wat heb jij precies gemaakt? Schilderijtjes?

6. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik zou voor flockfolie gaan!

Super fijn spul....
    Koop je in een "lapje" wel hard zeg maar ter grootte van vilt ongeveer, en kan je alles uitknippen wat je wilt,
    Dat strijk je uiteindelijk ergens op...
    Ik gebruik dat voor namen op mijn vlaggenlijnen, labeldoekjes, luieretuis e.d.....

7. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

Leuk idee! Xenos heeft ook kleine letters..

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ben ook van plan om zulke canvasjes met stof en naam te bekleden en had toevallig vorige week die letters besteld. Ze zijn niet wit, maar ga ze even verven.. Dus project is nog in wording ;)

Deel Deze Pagina