Mutsy adapters alleen voor Maxi-cosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door gitaartje, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Hoi meiden,
    Wij hebben een leuke mutsy kinderwagen gezien. We hebben hem nog niet gekocht, even wachten op een leuke aanbieding.
    Nu kan ik van iemand een Chicco maxi-cosi krijgen. Bijna niet gebruikt en geen ongelukken mee gebeurt.
    Kan de Chicco ook op de mutsy met die adapters? Of heeft die weer een ander systeem als de MC? Of is de Chicco een MC? ;)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik heb ook een mutsy gehad en heb daar adapters bij gekocht. Ik kreeg toen bij de winkel een gratis autostoeltje.
    Voor mij was bij de eerste een mc en mc dus geen verstand ervan.
    Het bleek een BabyRelax te zijn en heb m gewoon op die adapters geduwt. Het ging, maar errug stroef. Op een gegeven moment dacht ik "dat kan niet kloppen" had zowat 3 handen nodig.

Toen een echte maxi cosi aangeschaft en wat een verademing! Met 1 hand erop en eraf en heel soepel.

Meestal staat bij de adapters voor welke merken en modellen de adapters geschikt zijn. Maxi cosi heeft tegenwoordig zoveel modellen, dat zelfs die niet meer overal oppassen (of tenminste helemaal goed erop passen)

3. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Helaas zijn er in Nederland vrijwel alleen maar adaptors te verkrijgen voor de maxi cosi. De autostoeltjes van Stokke kunnen op die van Stokke en die van Chicco op de Chicco kinderwagen, maar dat is het dan ook wel. Als je bijvoorbeeld een Mutsy, Bugaboo of Joolz wilt kopen, kun je hier in Nederland alleen maar Maxi Cosi adaptors bij kopen en dus ook alleen dié autostoeltjes gebruiken.
    In het buitenland worden overigens soms wél adaptors verkocht die passen! Daar kun je wellicht nog even naar kijken!?

4. peacefield

peacefield Actief lid

8 feb 2012
    179
    0
    0
    Jurist
    Utrecht
    Voor de Joolz zijn er ook adapters voor het Nuna autostoeltje.

5. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Bedankt meiden!
    Ik ben nu dus maar aan het zoeken op buitenlandse websites. Onder andere een mail gestuurd naar Mutsy UK. Maar kan nog niet direct iets vinden.
    @Lavalamp Heb jij ze ergens gezien? Een website waar ik eens moet kijken?

@inLove, leuk verhaal! Haha :D

Deel Deze Pagina