Wie kan me wat meer vertellen over de kleding en service van Kiabi? Hoe is de kwaliteit bijvoorbeeld en hoe lang duurt het gemiddeld voordat een bestelling bezorgd wordt?
Ik heb van de week besteld, dus als ik het binnen heb zal ik het laten weten! Ik heb me laten vertellen dat het goede kwaliteit is (voor de prijs die je er voor betaald)
Ze waren niet echt snel, kleine week geloof ik . Bedoel je kinderkleertjes want daar weet ik niet echt iets vanaf.. ? Ik heb er kleding voor mezelf besteld maar de broeken allemaal teruggestuurd. Zag er niet uit, anders dan op foto en veeeel te groot terwijl t echt mijn maat was.
Ik heb er een heel lief wit vestje besteld voor 7 euro! Mooi, zoals verwacht en een koopje voor 7,-. Pas 1 keer gewassen dus duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen...
Ik heb er al best wel wat besteld. De maatjes zijn wel anders dan hier, want ik had truitjes/broekjes maat 62 besteld, en dat is dus maat 56/62. Mijn dochtertje kan net dus al bijna niet meer aan omdat ze echt in 62 zit. Verder vind ik de kwaliteit echt wel goed, gezien de prijs die je betaalt. Blijft ook mooi na het wassen.
De kwaliteit vind ik gezien de prijs erg goed. Het valt alleen wat kleiner dus kan je beter een maatje groter bestellen. Het duurt ongeveer een weekje voordat je het hebt. Ik ben tevreden en bestel er af en toe. Ook voor mijn andere kinderen en mezelf.
Dit heb ik besteld! Ziet er voor de prijs prima uit. Het duurt ongeveer 4 werkdagen, dus valt best mee. Ik ben erg blij met de dingen die ik besteld heb!
Ik vind Kiabi heel goed van prijs - kwaliteit. Ga er veel shoppen (in de winkel hier in de buurt weliswaar). Hou er wel rekening mee dat het een frans bedrijf is en de maten soms wat kleiner kunnen uitvallen. Mijn zoontje is gemiddeld dus die heeft er geen probleem mee maar mijn dochtertje is vrij groot dus voor haar koop ik een maatje meer.