Ik heb onlangs een voetenzak op de kop weten te tikken. Nu wil ik hem gaan wassen, alleen staat er in dat je hem op de hand moet wassen. Kan hij echt niet de wasmachine in, op lage temperatuur?
Ik heb onlangs ook onze maxi cosi voetenzak gewassen, evenals de verkleiner en hoes. Heb het allemaal met de hand gedaan en daarna in de wasmachine gecentrifugeerd. Durfde het niet aan de in de wasmachine, zou het zonde vinden als het er niet goed uit kwam... Maar wellicht kan het gewoon op het handwasprogramma van de wasmachine?!
Ooh, mocht dat niet? Ik heb 'm al meerdere keren gewoon gewassen op 30 graden. Echt niks mis mee..! Gewoon met de rest van de donkere was in de machine gedaan zonder op het kaartje te kijken. Maar kan dus wel gewoon, hoor..
Ik wist niet eens dat hij de wasmachine niet in mocht. Hier is hij al 3 keer de wasmachine in geweest en er is niks mee aan de hand.
Gewoon in de wasmachine! Wel op een voorzichtig programma, geen 60 graden en 1600toeren zeg maar. Als er in de MC gespuugd of gespuit luierd wordt dan ga ik ook niet handwassen hoor!
hier is alles ook al een keer of wat in de wasmachine geweest op 40 graden. niks mee gebeurd hoor. poep en spuugvlekken zou ik ook geen zin in hebben om dat met de hand te moeten doen. heb eigenlijk ook nooit op het label gekeken of het wel mocht.
Staat vaak in labels dat je niet mag wassen in machine maar gewoon zacht programma met weinig centrifugeren gaat hier eigenlijk altijd goed.