Het is ongelofelijk maar ik krijg het niet voor elkaar! De adapters zitten niet recht. Als je de reiswieg erop zet dan staat ie dus scheef. Gekanteld als het ware. Hoe moeilijk kan het zijn?! Iemand een tip? Of een link naar een duidelijke handleiding of een filmpje?
Bij mij is het gewoon een kwestie van de bak in de adapters klikken. De adapters kun je eigenlijk ook maar op een manier erop schuiven. Heb je wel de linkse adapter aan de linkerkant en andersom? Op YouTube staat een instructiefilmpje van de mura.
Ja ik kan de bak er wel in klikken maar dan zit ie dus niet goed. Heel dom dit want ik weet dat hetvmaarcop 1 manier moet kunnen... ook al gekeken of het niet toevallig de verkeerde adapters zijn maar dat is niet zo...
Het lijkt of moet je de adapters nog kunnen bijstellen, ze staan ook in een andere stand dan de plaatjes die ik op Internet kan vinden. Maar ik weet niet hoe en wil niks stuk maken. De knop waarmee de reiswieg los en vast klikt is de enige. Aan de achterkant zit nog een soort knop met een schroef erin en daar kan ik de functie niet zo van ontdekken..
Maxi-Cosi Mura modulair adapterset Zoals deze een soort rechte lijn vormt is die van mij niet. Een van de kanten wijst naar onderen. Ik heb het idee dst ik m dus nog moet kunnen draaien voordat de bak erop klikt maar hoe?
Ik heb het !!! Thanks voor de moeite dames, die andere knop moest ik gewoon aantrekken. Dom dom dom... nu kan ik lekker gaan wandelen met mijn kleine mannetje!
Idd de ene kant is voor de maxi cosi en de andere kant voor de reiswieg. Ideaal, want dan kun je de adapters nooit vergeten Fijn dat het is gelukt!