Ik schrok me net kapot! dit had ik ook nog eerder gehad. Na de ontlasting wou ik afvegen en toen bloede ik en er lag ook al flink wat in de pot. Ik weet zeker dat het niet uit mijn vagina komt. Ik moest wat meer persen dan normaal maar niet dat erg zeer deed. Het was helderrood van kleur. Beetje vies verhaal maar ik maak me wel wat zorgen. Is dit normaal, of moet ik het even laten controleren? ik ben nu 18 weken zwanger
Bloed bij afwegen na ontlasting klinkt als een aambei. Je zou zelf met een spiegeltje kunnen kijken, of je vriend/moeder etc. Als je je zorgen maakt mag je natuurlijk altijd VK of HAP bellen. Ik werk als huisarts in opleiding en zou een zwangere die zich zorgen maakt altijd even nakijken.... Succes!
Dat zal wel een aambei zijn. Die kunnen ook inwendig zitten (juist die bloeden snel), dus je ziet hem niet. Let maar eens op of er een streepje bloed op je ontlasting zit. En dan snel Curanol kopen.
Aambeien for sure.. Ik had t met 30 weken zwangerschap en vorige week nog zelfs met stolsel je schrikt je wild inderdaad..
Heerlijk.. Had ik ook bij de tweede aambeien. Mijn yoga lerares leerde me toen ademoefeningen om ontspannen te kunnen poepen
Dat is een aambei of een gesprongen adertje..Had dat in het begin van mijn tweede zwangerschap wc pot vol helderbloed..Hier hield het vanzelf op en erna nooit meer gehad.Maar zou het wel aankaarten je weet maar nooit wat het precies is vooral als het inwendig zit