We willen graag onze dochter sarah noemen daar zijn we over uit maar nu moeten we nog een doopnaam hebben eigelijk het liefst 2! We hadden eerst sophie Phileine maar dan zijn haar voorletters s.s.p is dat niet raar dat s.s? Of vind je het wel kunnen? Of nog andere suggesties het moet klassiek sierlijk en ook een beetje stijlvol klinken! En lekker bij elkaar klinken en natuurlijk geen rare woorden vormen bij het opschrijven van de voorletters! Groetjes
Ik vind het een mooie combi: Sarah Sophie Phileine. Hele mooie namen (twee van de drie stonden hier ook hoog op het lijstje). En met S.S.P. zou ik ook geen problemen hebben, met alleen S.S. wel...
Wat grappig! Ik las via mijn telefoon alleen de zin dat jullie een doopnaam zochten, en er schoot me meteen: Sarah Phileine Sophie te binnen, zoder dat ik dit ng zag staan! Ik vind hem in deze volgorde leuke en heb je ook niet SS achter elkaar! Succes!r
Tja ik vind sarah Phileine Sophie ook wel mooi maar ergens vind ik dat minder lekker klinken( ik kan niet goed uitleggen waarom dat zo.is) maar aan die optie hebben gedacht maar onze achternaam begind met een p dan heb je dus s.p.s.p...... staat dat niet stom? Ik zit zo te dubben mijn man zecht dat ik me aanstelling en vind alles prima qua volgorde zolang ik me er goed bij voel haha!
Mooie naam sarah! Ik vind eerst phileine en dan sophie ook mooi klinken. En die afkortingen s.p.s p gebruik je niet, want de achternaam wordt helemaal gebruikt toch.
Jah de achternaam word gewoon gebruikt jah ik denk dat het dan sarah Phileine sophie gaat worden moet er.misschien ff aan wennen omdat we al 6 mnd sarah sophie Phileine hebben haha.
S S P Vind ik prima kunnen, niks raars aan... S P S en dan achternaam beginnend met P kan ook prima! Volg je gevoel..
Ik vind Sarah Phileine Sophie ook het mooist geloof ik. Maar SSP had ik ook geen problemen mee hoor . Mooie namen zo bij elkaar!
Ik denk idd dat het wennen is als je al 6 maand een volgorde van namen in je hoofd hebt. Ik vind het alle2 mooi, maar ook mijn voorkeur gaat uit naar Sarah Phileine Sophie... gewoon vaak door je hoofd laten gaan! Dan vind je die andere volgorde weer raar... maar erg leuke namen!
Sarah vind ik een mooie naam! Phileine en Sophie ook. Erg leuk! Seraphine vind je misschien ook mooi als doopnaam?
ik vind Sarah Phileine Sophie mooier klinken dan Sarah Sophie Phileine. Het laatste klinkt zo opsommerig terwijl het eerste mooier loopt. En S.P.S.P betekent niets, je kunt er hooguit van maken dat jullie voor de SP zijn . Maar ik vind S.S.P.P ook niet heel erg storrend.