please help ons!

Discussie in 'Babynamen' gestart door zwangervan4e, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    We willen graag onze dochter sarah noemen daar zijn we over uit maar nu moeten we nog een doopnaam hebben eigelijk het liefst 2! We hadden eerst sophie Phileine maar dan zijn haar voorletters s.s.p is dat niet raar dat s.s? Of vind je het wel kunnen? Of nog andere suggesties het moet klassiek sierlijk en ook een beetje stijlvol klinken! En lekker bij elkaar klinken en natuurlijk geen rare woorden vormen bij het opschrijven van de voorletters!

Groetjes

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik vind het een mooie combi: Sarah Sophie Phileine. Hele mooie namen (twee van de drie stonden hier ook hoog op het lijstje). En met S.S.P. zou ik ook geen problemen hebben, met alleen S.S. wel...

3. Missy1985

Missy1985 Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.009
    0
    36
    Wat grappig! Ik las via mijn telefoon alleen de zin dat jullie een doopnaam zochten, en er schoot me meteen: Sarah Phileine Sophie te binnen, zoder dat ik dit ng zag staan! Ik vind hem in deze volgorde leuke en heb je ook niet SS achter elkaar!

Succes!r

4. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Tja ik vind sarah Phileine Sophie ook wel mooi maar ergens vind ik dat minder lekker klinken( ik kan niet goed uitleggen waarom dat zo.is) maar aan die optie hebben gedacht maar onze achternaam begind met een p dan heb je dus s.p.s.p...... staat dat niet stom? Ik zit zo te dubben mijn man zecht dat ik me aanstelling en vind alles prima qua volgorde zolang ik me er goed bij voel haha!

5. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Mooie naam sarah! Ik vind eerst phileine en dan sophie ook mooi klinken.
    En die afkortingen s.p.s p gebruik je niet, want de achternaam wordt helemaal gebruikt toch.

6. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Jah de achternaam word gewoon gebruikt jah ik denk dat het dan sarah Phileine sophie gaat worden moet er.misschien ff aan wennen omdat we al 6 mnd sarah sophie Phileine hebben haha.

7. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    S S P Vind ik prima kunnen, niks raars aan...
    S P S en dan achternaam beginnend met P kan ook prima!
    Volg je gevoel..

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind Sarah Phileine Sophie ook het mooist geloof ik. Maar SSP had ik ook geen problemen mee hoor :) . Mooie namen zo bij elkaar!

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Ik denk idd dat het wennen is als je al 6 maand een volgorde van namen in je hoofd hebt. Ik vind het alle2 mooi, maar ook mijn voorkeur gaat uit naar Sarah Phileine Sophie... gewoon vaak door je hoofd laten gaan! Dan vind je die andere volgorde weer raar... maar erg leuke namen!

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Vind het helemaal niet raar hoor! Super mooie namen! :D

11. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Sarah vind ik een mooie naam! Phileine en Sophie ook. Erg leuk!

Seraphine vind je misschien ook mooi als doopnaam?

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind Sarah Phileine Sophie mooier klinken dan Sarah Sophie Phileine. Het laatste klinkt zo opsommerig terwijl het eerste mooier loopt.

En S.P.S.P betekent niets, je kunt er hooguit van maken dat jullie voor de SP zijn ;).
    Maar ik vind S.S.P.P ook niet heel erg storrend.

13. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    :pGek genoeg stem ik wel sp:p

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik vind het op beide manieren mooi! :D

15. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Prachtige naam, zou voor S.P.S. gaan..:)

Deel Deze Pagina