Wie helpt ons met een leuke meisjesnaam? Nog 10 weken en we komen niet verder dan ons lijstje waar we over blijven twijfelen.. Wat vinden jullie van deze namen of hebben jullie andere tips? Jula Juna (Beide zitten we met de jjj-klank) Julie (teveel de maand juli?) Lisa (mooi maar veel in onze omgeving al gebruikt) Lise (vriend vindt Lisa dan mooier) Linde (misschien ietwat tuttig?) Linne (vindt vriend wat te apart) Sam (erg leuk en stoer, maar een unisex naam lijkt ons niet handig) Tja en zo blijven we maar doorgaan... Wie helpt ons?
Ik vind Julie en Linde het mooist. Een paar andere opties: Nine, Norah, Fenne, Luna, Ninthe, Mila, Jolie.
Om verder te gaan in de stijl van Juna/Jula: Julia Luna Lune (Één van mijn persoonlijke favorieten) Succes! Ben benieuwd wat jullie kiezen Oh en ik vind trouwens al jullie namen leuk hoor!
Ik vind Sam voor een meisje leuk, maar als ik de rest van je opties zie denk ik dat een lievere naam beter bij je past. Linde is net iets pittiger, vind ik zeker niet tuttig!
Juna (zo uitgesproken is mooi maar als Joena ook) of Linde. Lisa en Lise komen inderdaad erg vaak voor. Ik vind ze ook een beetje geweest. Sam is leuk maar wel een heel andere naam dan de rest van je lijstje. Julie op zijn Frans vind ik wel leuk, op zijn Nederlands niet. Linne en Jula vind ik niet mooi.
Lisa en Lise vind ik nu niet zo leuk meer vanwege de vele Lisa's die ik ken. Maar je andere namen vind ik wel leuk! Vooral Julie al vind ik het op zijn Frans wel veel mooier. Jula vind ik apart maar wel stoer, vind alleen Julia toch wel mooier. Linde is mijn favoriet, erg mooie naam. Ik vind het niet heel tuttig, vind Julie iets meer tuttig zelfs
uit jouw rijtje vind ik het mooist : Julie (uitgesproken als zjuulie) suggesties : Jinte - Jinthe Julot Linthe
Wauw bedankt voor de reacties, gooi het straks eens in de groep. Linde dus niet tuttig? Liza of Lize is ook nog een optie ja, al vindt mijn vriend Lisa dan leuker. Sam vinden we juist leuk omdat het wat stoerder is. Maar onze oudste heet Tom. Dus dan wel 2 hele korte namen. En we twijfelen omdat het niet duidelijk is of het een jongen of meisje is vantevoren op school of dat soort situaties. Luna kan niet, zo heet de kat van mijn moeder . Iemand nog leuke opties waar wij niet aan gedacht hebben? Julia vind ik wat te veel in de omgeving al gebruikt en te populair. En dan namen zials Julie en Jula weet mn vriend niet of hij het franse wel mooi vinden passen bij de oerhollandse jongensnaam
Jula, prachtig!! (Is niet Frans overigens, wel Pools ) Linne ook leuk. Juna vind ik te ingewikkeld: juuna djuna/dzjoena? En iets te juni-achtig. Julie ook teveel juli en jullie Lisa vind ik wat geweest en Lise wat te soft. Linde inderdaad wat te tuttig. Sam vind ik duizendmaal mooier voor een jongen dan voor een meisje. Ideetjes: Lenne Julijn, Julin, Juline Lizze Junia
Ik ken een meisje dat Lisse heet. Vind ik ook erg lief. Eloise, Ellis, Elena, Alana, Lily.... Succes!
Ik vind Lisa een hele mooie naam! Past ook het best bij de naam van jullie zoon. Wat suggesties: Laura Lauren Anne Amber Sanne Iris