hallo allemaal! met grote trots mag ik vertellen dat ons meisje een broertje krijgt!!! nu hebben we gelukkig nog een tijdje om over een naam te beslissen maar dit vinden wij voor een jongen erg moeilijk! (bij vorige zwangerschap wisten we het ook niet en bij bevalling dochter hadden we geen jongens naam!) nu heet ons dochtertje C.ate (keet) maar haar volledige naam is C.ataleya A.driane. en ik zou het zelf mooi vinden als ons zoontje ook een stoere krachtige roepnaam heeft wat mooi bij haar naam past! en dat is wel mn hoofd punt zeg maar. maar het zo wel zo mooi zijn als we er een mooie volledige naam van kunnen maken. ik vind dit zelf erg moeilijk en hopelijk zijn er dames (en heren) die met ons mee willen puzzelen oooh en wat ik dus niet zou willen is dat het met een J begint (wij hebben beide een (engelse) naam met een J. ) of met een C. dan krijg je echt zo J&J C&C dingetje! ik zat hier vanmiddag al even te neuzen op de site en kwam Mason tegen!! helemaal tegek vind ik dat!!!! Mason James (of Jace) .... wat ik nog meer had : Alex - Alexander Lex - Alexander dani - Daniel Luca - Luciano Do/don - Dominique matt - Matthew Quin - Quinten en de "korte" namen: logan dillan ryan riley shane owen dean ivan jax
Mason James vind ik er niet echt bij passen.. Wordt dat dan de volledige naam? Zo ja: wat wordt dan de afkorting? (Zoals Ca .taleya Cate wordt?) Mace? Of zou je het dit keer dan wel 'heel' laten en hem Mason noemen? Hier wat ideetjes met wat je al noemde. Mason - Massimiliano Alex - Alexiano, Alexander, Alexei, Alexis, Alexius, Alexios, Alexian, Alexan, Alexin Lex - Lexei Dani - Daniel, Danilo, Danior Luca - Lucan, Lucas, Lucian, Gianluca, Luciano, Lucano Do - Dominic / Dominick, Domenico, Domen, Domingo, Doran, Dorin, Doron, Dorian, Dovid, Doyle, Dodger, Dolan, Dolev, Domien, Donan Don - Donovan, Donatien, Donal, Donatello, Donar, Donan, Donick, Donnino Matt - Matthew, Mattison, Matteo, Mattimeo, Mattia / Matthia, Mattan, Mattaniah, Mattin Quin - Quinten, Quincy, Quinlan, Quirin, Quirino, Tarquin, Marquin, Quillan, Quinley, Quino, Quint, Quintian, Quintilo, Quintino, Quintiliano, Quinto, Quinziano Quin vind ik er erg tof bij! Logan - Ganelon Dylan - Dylano Ryan - Bryant Riley - Cyrille Shane - Shaelan, Shanley, Shayden Owen - Nowell, Bowen, Rowen, Lowen, Rendowen, Gwenno Dean - Deacon, Deandre, Deangelo, Deavion Ivan - Ivano, Ivane, Sullivan, Ivaneq, Ivanor, Ivanhoe, Nivardo, Sivan (Jax telt niet mee, die begint met een J ) Van deze namen vind ik Owen en Ivan het leukst. Andere ideetjes, met vetgedrukt de roepnaam (a la Cate) en eronder de eerste langere naam (al la Ca. t .aleya): Aston Asterion Asterione Astion Anastasio / Anastacio Kynaston Sebastiano Astor Alastor Astreo Astaroth Asterion Asterione Astrophel Asterios Adastos Adrasto Krastio / Krastyo Dene Denley Deniel Denver Denzel Eden Dencey Denethor Dénes Denten Dresden Erdene Brenden Aven, Avin Avelino Raven Avelin Eliott Meliton Elia Eliander Elijah Elias Auro Aurelio Auron Auberon Aureliano Fitz Fitzroy Finn Finnan Finnian Finch Fineas Finley Finlo Finnegan Finnick Fintan Len / Lenn Lennon Lennox Lennard / Lennart Lennie / Lenny Glen / Glenn Valentin Valentino Valentijn Lenz Valens Ralf Feral Thoralf / Toralf Sef Sefton Sefis Zef Zefram Zeferino, Zefirino Zefiro Zefrin Sev Sevian Servin, Severin Seven, Sevan Severiano Severino Severo Ardo Arialdo Arduino Bernardo Eberardo Eduardo Leonardo Leon Leonardo Filo, Filan Filandro Filippo Maro Aldemaro Marco Marcio Mariano Marino Mario Marzio Marcello, Marcelino Gero, Geron Gerson Geronimo Gereon Germano Geraldo, Gerardo Gervasio Ilan, Ilian Illidan Ilarion Emilian Kilian Philander Maximilian Sonnie Edison Ellison Giasone Wolf Wolfram Wolfgang Wolfgar Aron / Aaron Alaron Gennaro Rylan Flannery Alec / Alek Alerick Isan, Isar Isandro Lisandro Isador Moran Moradin Morcant Morgan Oliver Oliverio Oliviero, Olivero Olivio Olin Olivino Reno Renato Renzo Brenton Florent Terenzio Nazzareno Renzo Lorenzo Fiorenzo Terenzio Varan, Varin Varian Varinius Vardan Yano Yanico Boyan Yanko Yaro, Yari Yarrio Yaromir Yaron Yonan, Yothan Yonathan Yonah Yori Yoriel Yorick
ever after en nanona : bedankt voor jullie meningen ik vind het ook nogsteeds een erg leuke combi zal eens pijlen bij manlief hihi 7michelle7 : bedankt voor het meedenken! en je eerlijkheid over Mason! als het Mason James zou worden dan is de roepnaam Mason. (meesen) en wat ben jij creatief zeg!!! wat een namen! er zitten zeker wel opties bij ! en Quin is ook nogsteeds een favoriet van me !! maar we hebben nog alle tijd!
Mason James vind ik erg mooi! Ik vind dat namen van broertjes en zusjes ook niet perse hoeven te passen. Het zijn individuen.