Jongensjasje. Al vind ik het gecombineerd met roze sjaaltje en mutsje ook nog prima voor een meisje kunnen. Maar meer een jongensjasje dus.
ik vind het een meisjesjasje. En dat komt ook vooral omdat er maar 2 knopen aanzitten dat zie je niet echt bij een jongensjas.
Dank jewel dames.. Toch een andere besteld Denk dat deze niet heel erg handig is bij een babytje Bedankt voor jullie reacties!!!!
Jas sluit links over rechts dus een jongensjas. Maar ik zie dat je al bedacht hebt wat je gaat doen. Ik vind het wel een leuke jas, maar niet voor in maatje 50 en/of 56
Leuk jasje zeg! Ik vind het meer een jongensjas (inderdaad door de links over rechts sluiting ), maar voor een meisje kan het ook prima.
Eigenlijk vind ik hem behoorlijk unisex. En jullie hebben een punt met het links over rechts voor jongens, maar aan de andere kant vind ik de stofuitdrukking ook wel weer wat meisjesachtig. Gecombineerd met een legging zou ik zeggen: Meisje Gecombineerd met een spijkerbroekje of blauw joggingbroekjes zou ik geneigd zijn om te gokken op: Jongen
Ik vind het meer voor een meisje. Maar je kan het ook anders bekijken bij een jongen zal het ook wel erg stoer staan denk ik