Hoi hoi, Wij twijfelen heel erg tussen 2 namen. Dex vinden we al vanaf het begin heel erg leuk en Dylan is pas recenter als kanshebber bestempeld.. Wat vinden jullie? Alvast bedankt!
Niet dat ik Dylan nou supermooi vind, maar Dex valt voor mij in het rijtje 'zielig als je zo heet', ik vind het geen naam.
Dylan! Ik vind 'm erg mooi! (Mijn zoontje heeft dan ook deze naam als tweede naam!) Dus ik ben bevooroordeeld!
Ahh toch ook bij jullie duidelijke voorkeur voor Dex, afgezien van één hele duidelijke afkeur.. Ik vind Dex ook echt superleuk en apart. Maar Dylan ook echt heel mooi.. Dan maar verder tegen niemand zeggen en dan eventuele volgende zoon zo noemen
Dex! Dylan doet me denken aan 90210 en bob. En vind het eigenlijk vooral een naam voor gekleurde en halfbloedlindjes.
Dex vind ik echt geen naam. Verschrikkelijk zo'n gezochte naam. Vind t ook bijzonder dat het steeds meer gegeven wordt. Dylan vind ik ook niet super maar wel meer een normale naam waarmee je je later voor kan stellen.
DEX! Ik twijfelde bij mijn zoontje tussen Dex en Jonah, mijn zoontje heet Jonah maar ik vind Dex echt nog steeds een geweldige naam (stiekem hoop ik ooit nog een zoontje te krijgen die ik dan Dex kan noemen )