Ik heb een flessenwarmer gekregen van iemand 2e hands. Ik hoop dat ik het in het begin niet nodig heb, omdat ik graag borstvoeding wil gaan geven, maar ook met afkolven schijnt het beter te zijn om dan de voeding in de flessenwarmer op te warmen. Nu mijn vraag. Het is een flessenwarmer van Avent. Op de doos staat dus van alles over het verwarmen van Avent flessen. Kun je er dan ook andere flessen wel mee verwarmen? Dat staat er namelijk niet op! Ik heb een fles van mijn schoonzusje gekregen (die had nog een nieuwe over) en dat is een ander merk. Ik was eigenlijk niet van plan om nog een andere fles aan te schaffen, aangezien de bv hopelijk gewoon werkt. Maar ja, zo niet, dan hebben we nu dus niets omdat die andere fles niet in die flessenwarmer mag? Of wil Avent gewoon z'n eigen flessen verkopen en zetten ze er daarom niets op over flessen van een ander merk?
Jahoor je mag er ook andere flessen & zelfs potjes babyvoeding in verwarmen Met BV is het inderdaad beter om in een flessenwarmer op te warmen, omdat dat geleidelijk gaat en dan blijven de afweerstoffen "leven"
Ja hoor er passen ook andere flessen in. Maar dat gaat Avent er niet op zetten, want ze willen natuurlijk dat je alles van hun merk neemt. Zo slim zijn ze wel. Voordeel van de Avent verwarmer er kunnen bijna alle flessen in omdat ie lekker breed is. En je kunt hem precies afstellen zodat de voeding nooit te heet is.