Bedankt allemaal. De overweging voor Siem is bij ons ook inderdaad omdat Jesse al vaak voorkomt en misschien minder klinkt voor een volwassen man.
Siem! Dat wordt onze naam. Heerlijk stoer voor een volwassen kerel en uberschattig bij een klein kindje vinden wij.
Siem! Niet helemaal mijn smaak maar het is een naam die kort maar krachtig is, unieker dan Jesse. Ik vind Jesse geen leuke naam en ook niet voor een volwassen man. Een beetje een slome naam...sorry.
Ik vind ze allebei erg leuk. Maar dan zou ik denk ik toch gaan voor Jesse (Ook omdat ik een jongetje ken die Jesse heet, en het is echt één van de schattigste kindjes ever ).
Jesse! Mijn neefje van 1 heet zo en dat is zoo'n leuk en lief ventje.. Siem vind ik persoonlijk helemaal niets.
Hier ook een liefhebber van de naam Jesse. Maar wel nederlands uitgesproken. Mijn zoontje heet ook Jesse en als ik een paar keer zijn naam tegen hem zeg begint hij te lachen dus hij is er ook blij mee
Ik zou gaan voor jesse! Maar wat ik me altijd afvraag als ik Jesse zie staan : hoe spreek je het uit?! Jessuh Jessie Djesse Djessy
Moet je ook elke keer verbeteren denk ik of niet? Vraag me eigen dat altijd af als ik die naam zie staan haha