Ik had er nooit over nagedacht tot ik iemand kaaai hoorde zeggen, en die uitspraak vinden we niet mooi. Ben dus benieuwd wat de meerderheid zegt.
Het is, denk ik, afhankelijk van je accent. In omgeving Utrecht wordt er denk ik sneller Kaai van gemaakt. Ik zou het zelf uitspreken met een korte ai.
Ik zou echt niet weten waarom het met lange A zou zijn, klinkt me totaal niet logisch... Kai dus gewoon .
Super dat jullie reageren! Ik had zelf nooit kaaai bedacht en nu twijfelen we dus enorm over de naam. Ben het getwijfel zo zat. Suggesties zijn dus welkom. Hebben nu Lars en Pim als opties erbij...
Ik zie het verschil niet..? Ai met een k ervoor is toch ook gewoon 'kaaai'..? Zo spreek ik het uit. Ik kan Kai niet eens met een korte a uitspreken, dan wordt het een soort ka-hj.
Wat apart, ik zou er nooit opkomen om het als Kaai uit te spreken Dan zou er toch Kaai moeten staan?! Ik ken 1 Kai (is 35jr) en zijn naam spreek je gewoon uit als Kai Maar als je erg blijft twijfelen, Lars is inderdaad ook leuk
Ik ook niet, ik heb er zelfs nog nooit van gehoord! En ai... dat spreek je toch ook gewoon uit met een korte klank en niet als aaaaai??
Dus Kai en Kaai spreek je in jouw ogen op dezelfde wijze uit? Ik zou het ook gewoon als Kai, dus met een korte a uitspreken.