Wij vinden 2 namen mooi. Maar we komen er niet uit wat de roepnaam moet worden. Wat vinden jullie mooier? Isabella Alexis Roepnaam Alexis (afgekort Lexi) vind ik leuk Roepnaam Isabella (afgekort bella) vind mijn vriend leuk Wij Hebben al een zoon van 2, hij heet Archey River en zijn roepnaam is Archey
Ik zou gaan voor Alexis Isabella omdat dat mooier klinkt dan Isabella Alexis (omdat je dan 2x de a klank hebt aan het einde van Isabella en het begin van Alexis)
Alexis past beter bij de naam van je zoon, Isabella hoor je zoveel, naam van je zoon hoor je niet veel.
Ik vind Bella niks, maar Alexis óók niet (die vind ik zo over the top amerikaans). Lexi wél heel leuk en Isabella prima. Wat voor mij de doorslag gaf is de naam van jullie zoon erbij. Aangezien Archey op een -ie klank eindigt, zou ik niet wéér voor een naam eindigend op diezelfde klank kiezen. Dat voelt voor mij nogal snel jut en jul. Dus: Archey en Isabella. Maar haar dan wél gewoon Isabella noemen het liefst
Bedankt voor je mening! Grappig dat je dit zegt, want Isabella staat juist op plek 3 van de populairste meisjes namen in Amerika hihi
Dat mag dan zo zijn, maar Isabella is ook al héél lang gangbaar in NL en klinkt ook best Nederlands. Zo zijn er wel meer namen die zowel NL als Engels/ Amerikaans klinken. Maar Alexis is voor mij dus zo’n super Amerikaans klinkende naam en daar hou ik niet van.
Ik zou gaan voor Isabella Alexis roepnaam Bella of gewoon isabella. Bij je zoon is de 1ste naam ook gewoon de roepnaam. Ik vind isabella veel mooier dan Alexis. Met Bella heb ik hetzelfde en ik vind Lexy vreselijk. (Zie max voor me die roept naar lexy dat hij zijn sokken moet opruimen, sorry).