Ik vind een dubbele naam erg leuk voor een meisje. Denk aan Isa-Mae. Nu vind ik ook de naam Kate geweldig. Hebben jullie nog leuke suggesties? We weten niet wat het wordt dus ook leuke jongensnamen zijn welkom. Daan, Jamie zijn namen voor een jongen die in mijn hoofd spoken.
Kate-Lynn Nova-Lee Nora-Lee Rosa-Lee Rosa-Mae/May Ivy-Lee Isa-Belle Isa-Beau Anna-Sophie/Sophia Voornamelijk lange, bestaande namen dus, maar dan opgedeeld in twee korte, bestaande namen. Voor een jongen: Ties Niek Siem Sieb Tijl Thije Thijmen Tygo Thiago Lennart Robin Rik Jitse Fedor Pelle Melle Fos Faas Zion Boyd Kjell Kjeld Xem Gus Guus Joppe Jelte Jappe Ries Dies Hugo Leon Maas
Ik ben zelf niet zo weg van dubbele namen. Vind ‘gewoon’ Kate erg mooi. Maar misschien: Lily-Mae Rosa-Lynn Sammy-Jo Lily-Rose
Anne-Kate Kate-Jolie Anna-Lucy Eva-Mary Kate-Lynn Lisa-Lois Emma-Lou Riva-Mae Anne-Florine Sue-Ellen Anne-Marit Jay-Lynn Jamie-Joy Rosa-Lynn Jessie-Joy Noa-Lynn Mette-Marit Sammy-Jo Jacky-Joy Jongensnamen: Seth Christian Floris Jack Marijn Abel Vince Ivo Bram Luca Bastian
Ik vind Isa-Kate vrolijk klinken. Isa-Mae vind ik mooier. Alledrie de namen vind ik als enkele naam ook leuk trouwens.