Hoi hoi allemaal.. Wat is het toch moeilijk! Wij verwachten een jongetje... maar vinden het lastig om een naam te kiezen... Op dit moment staat Danté bovenaan... maar .. we twijfelen nog even.. We houden van een bijzondere naam.. liefst twee lettergrepen.. maar dan wel makkelijk uit te spreken... snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Denken jullie met ons mee??
Douwe, Fender, Nico, Olaf, Karim, Zeno, Calvin, Ramon Ik vind Dante wel leuk maar dan als Dan-te en niet als Dan-tee
Ik ben momenteel bijna 7 weken in verwachting. Wij weten dus nog niet of het een jongen of meisje wordt, maar mocht het een jongen worden, gaat hij Logan heten succes met de zoektocht hihi
Leuke naam dante! Wat verschillende soorten namen: Tobin Dorian Krispijn Christan Aiden Abel Wietse Tomas Mattias Boris Reza
Wat leuk al die reacties! Bedankt! Er zitten zeker wat namen in de goede richting... ga vooral door met meedenken.... zo komen er nog eens wat andere opties voorbij...
Je zegt dat er zeker wat namen in de goede richting zitten, welke zijn dat? Dan krijg ik een wat duidelijker beeld van wat je smaak is naast Danté.
-Travis -Bowie -Cayden -Andy -Aydin -Devon -Owen -Ronin/Rodin -Dustin/Destin -Jona -Myron -Micha -Jordi -Ezra -Eli -Kyran -Fedor -Kaya -Odin -Silas -Jarin
Zoals deze bijv... maar... dan denk ik dar er nog geen een de naam Dante :verslaat": Evan Reza Julan Ximen
Nog een poging: -Ashley -Deon -Raven -Joren -Espen -Kian -Yorben -Senna -Dain -Damon -Milad -Dima -Bohdan -Micha -Florin -Randy -Aran -Simcha -Sanjay -Demis/Dimas -Dario -Jiri -Yared -Ilai -Dio -Mano -Kaja -Deni
Novan Nolan Dinand Silvan Xavier Roué Ferran / Ferren Judan Manu Runar Rune Ivar Milas Ravin / Revin Revi Luan Kiran Romijn Livan Javin Juda(h) Lumen Ronan Lucan Revan Lude Ruan Roman Davin Nilan Ilan Iven Rouel / Ruel Roël Otis Mido Diaz Nero