Ik zou graag voor kerst iemand een cadeautje/kleinigheidje willen geven. Het gaat om een vrijwilliger die regelmatig bij mij langs komt. Ze is alleenstaand en heeft kinderen. Ik zou graag een kleinigheidje willen geven omdat ik het fijn vind dat ze toch haar tijd en energie erin steekt om me te bezoeken. Ik ben alleen niet zo creatief en weet niet zo goed wat, misschien ook iets voor haar kinderen. heeft iemand een idee?
Leuk boodschappen pakketje maken met lekkere en luxe artikelen. Of een verwen pakketje met douche spul etc.. Een tegoed bon voor een dagje uit met haar kids? Dierentuin, biosscoop bonnen etc.. Wat is je budget ongeveer?
Of een doosje met wat lekkers (Merci, Kerstchocolade of iets) en een leuk plantje in kerststijl (vaak heb je best leuke complete schalen, vazen, mandjes te koop bij supermarkt of tuincentrum).
Stel van de action een leuke pakketje samen, koop een mand, met een dekentje er in voor haarzelf, wat kaarsen of theeglazen, wat lekkere snacks voor haar en de kinderen, wat leuks voor de kinderen zoals speelgoed of een muts/sjaal iets toepasselijks voor de winter. Je kunt het zo groot of klein maken als je wilt, even een rondje bij de action lopen en je komt op genoeg ideeën. Maar niet iets clichés zoals bad/douche artikelen... Dat is echt niet leuk meer.
Bioscoopbonnen (of als ze jongere kindjes heeft voor een indoorspeelparadijs) voor haar en de kinderen en een lekkere nougatine schuimtaart van de bakker.
Heb je enig idee wat haar hobby's zijn en/of die van haar kids? Misschien kun je daar iets leuks mee doen
ga even langs bij de action! kun je idd leuke cadeaumandjes samen stellen. ik ken zelf eigenlijk geen mensen die blij worden van zeepjes en dergelijke. vind het persoonlijk echt iets wat je uit wanhoop koopt omdat je verder echt helemaal niks kon bedenken of last minute. en vind met bioscoopbonnen oid ook een erg leuk idee
Dit idd. GEEN zeepjes en doucheschuim e.d. doen want ik ken ook niemand die daar blij van wordt. Gewoon wat lekkere gangbare dingen en wat bonnen om iets leuks te doen.
Ik vind bioscoopbonnen ook leuk, maar dat wordt misschien te duur aangezien je op zoek bent naar een kleinigheidje. Is een filmpakket misschien een idee? Leuke dvd, zak M&Ms, popcorn, fles cola... Lief van je om wat te geven!
Ik ben juist altijd super blij met lekkere doucheschuim of douche gel! Hahahaha, dan ben ik zeker de uitzondering. Verder lekkere bonbons, mooie luxe taartjes/cupcakes van een goede pattiserie, of een pakketje met chocomel speculaas gluhwein etc een soort winterpakketje.
Aan welk bedrag zat je te denken? Ik heb een keer aan iemand een film pakket gegeven, wat hierboven ook al werd genoemd. Ik had een dienblad met een zakje chips, blikje cola, popcorn voor in de magnetron, m&m's en een foute film van 2 euro . Kost ongeveer een tientje bij elkaar. Het meeste bij de action gekocht. Een mooie warme deken vind ik ook een leuk idee, bij de action hadden/hebben ze fijne grote dekens van 8 euro. Wat kaarsjes erbij, lijkt me leuk om te krijgen
Ik ben al snel tevreden en een fijne douchegel vind ik ook leuk . Van Weleda nog lekkerder, die geel/oranje (duindoorn) vind ik erg lekker.
Idd doe rondje action! Ik doe heel vaak daar zelf iets samenstellen en bijna nooit meer als 10 euro kwijt en toch hartstikke leuk cadeau. Film pakketje is idd leuk idee, of ontspan pakketje met leuke mok, thee, chocola, kaarsje etc. Als je rondje door de winkel loopt krijg je vaak vanzelf ideeen
Ik vind het zelf altijd heel leuk om met de feestdagen een pakket met lekker eten en drinken te krijgen. Je kan voor de kids dan nog wat extra lekkers er in stoppen
Iets voor een gezellig avondje dus wat lekkers qua drinken en/of thee, koekjes, iets hartigs te knabbelen en dan een spelletje erbij. Er zijn ook van die leuke potten te koop, maar zelf maken kan ook met alle ingrediënten om koekjes te maken. Een mok bij de hema ontwerpen met foto's van haar kinderen erop en doosje thee en wat lekkers. Een mooi kerststuk of een mooie kerstkrans.
Ik geef kerststukjes en weckpotten met lekkers, mooie cd's, boeken. Maar je kan natuurlijk gewoon geven wat je zelf leuk lijkt, plak er een kersttakje op, hang er een geverfde dennenappel of een snoer minilichtjes op batterijen aan en het is al leuk!