Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Op vrijdag 21 oktober had ik vruchtbaarslijm en gemeenschap gehad met mijn man. Na deze dag geen vruchtbaarslijm meer gehad. Op maandag 24 oktober heb ik savonds weer gemeenschap gehad met mijn man. Op vrijdag 28 oktober heb ik een paar uur menstruatiepijn gehad en de volgende dag iets bloedverlies. Ik weet inmiddels al dat ik zwanger ben, (vrijdag 4 nov positief getest),maar ik vraag mij nu heel erg af wanneer ik dan zwanger ben geworden. Om privé redenen heb ik iets tegen de datum 24 oktober (iets met verlies dierbare)en het lijkt ne niet prettig als ik dan zwanger ben geworden. Sorry ik had al eerder een topic geopend met een soort gelijke vraag, maar volgens mij toen niet heel duidelijk verwoord. Alvast bedankt voor de reacties!
Nee, en die datum wordt ook niet gebruikt als uitgangspunt (eerste dag menstruatie). Wat zou je doen als het wel zo was? Count your blessings, zou ik zeggen..
Ja, begrijp me niet verkeerd. Ben ook dol gelukkig en zwanger worden is bij ons vanwege een aandoening ook niet vanzelf sprekend en het is ook niet de bedoeling om iemand te kwetsen. Bedankt voor de reacties Iig!
Ok dat begrijp ik! Ben ook enorm blij, hoop alleen dat die vrijdag de eisprong was, maar begrijp ook dat jullie dat ook niet kunnen weten. Bedankt iig!
Het is inderdaad niet met zekerheid te zeggen. Maar daarom komt er gelijk een misschien hele domme vraag in mij op: waarom heb je dan onbeschermde seks gehad op die datum? Oh, en natuurlijk Gefelicteerd he!
Geen domme vraag hoor, de wens om zwanger te worden was groter dan de "angst" voor die datum. Maar nu ik mijn eigen vraag terug lees vind ik mijn eigen vraag best wel vreemd. Ik ben gewoon heel blij met de zwangerschap en moet verder niet zeuren. Het zullen de hormonen wel zijn. Bedankt voor de reacties! Het onderwerp mag wel gesloten worden.