Wie heeft er ervaring mee? Bij wie is na 1 of meerdere zwangerschappen mbv clomid, uiteindelijk ook via de gewone weg zwanger geraakt?
Ik! Mijn vorige zwangerschap is met behulp van Clomid tot stand gekomen. Ik had/heb PCO en daardoor een zeer lange en onregelmatige cyclus. Deze zwangerschap is echter een cadeautje. Na de bevalling had ik wederom een cyclus van meer dan 4/5 maanden, maar ja... manlief heeft net (per ongeluk) dat ene eitje weten te benutten. Dus zonder Clomid dit keer... Uiteraard zijn we er erg blij mee, het scheelt ons weer een ziekenhuistraject! Je hoort overigens wel vaak dat na een bevalling een vrouw opeens wel een goede cyclus heeft en dus geen Clomid meer nodig heeft. Dit was bij mij niet het geval.
Hier ook. Ik heb ook pco en na mijn bevalling had ik 2 nette cyclussen (doorvoor nooit!) en daarna spontaan zwanger! Helaas werd dit een mk..... maar we weten nu wel dat het kan en blijven goed door oefenen!
Ok, dus er is hoop! Ik heb zelf geen goede eisprong en ook hiervan zei mijn gyn dat zich dat kon normalisrren na een zwangerschap. Tot nu toe 2x mbv clomid, maar hopelijk komt een derde zonder hormonen tot stand
Ik heb de eerste maand Clomid (50 MG)... zit nu op CD18... Op CD10 ben ik bij de gyn geweest voor een folikelmeting. Mijn eitje was 12 mm en zou het weekend knappen volgens haar. Tot op heden geen positieve ovulatietest, geen eisprong te zien in me temperatuur methode. Wel nog steeds krampjes- en steekjes... Maar waar blijft die eisprong??? Die komt niet denk ik Mag as vrijdag naar de gyn voor een folikelmeting.. Waarom krijg ik maar geen positieve test. Het is al CD18 Liefs