Wij gaan binnen een kleine 2 maand voor een 2de kindje. Zoals bij Keano geeft mijn gevoel terug aan wat het zal worden, een meisje deze keer. Maar we twijfelen tussen enkele namen. Voor een jongen weten we het totaal nog niet. Wat vinden jullie de mooiste naam passend bij Keano en met als achternaam Janssens.
ik heb ilana gekozen, omdat ik dat het mooiste vind lopen met de achternaam maar elisa vind ik ook erg mooi bij keano . De andere 2 vallen voor mij af door de dubbele 'j' klank die je dan krijgt...
Er word dus algemeen gekozen voor de naam die ik het mooiste vind (Elisa) en die die mijn man het mooiste vind (Ilana). Tussen die 2 gaat het groten deels. Idd zoals enkele al zeiden, de dubbele J-klank is niet zo goed, hé! Ben benieuwd welke naam uiteindelijk de meeste stemmen zal halen!
Ik twijfelde tussen Elisa en Yenthe. Dat vind ik de mooiste namen en ik vind Yenthe mooier bij Keano, maar Elisa mooier bij de achternaam Janssens.
Ik vind Yenthe een prachtige naam maar vind deze niet zo goed bij Keano passen...daarom heb ik voor Elisa gekozen ook in combi met de achternaam.
Ik vind Yenthe leuk, maar niet zo bij de achternaam passen en heb dus voor Elisa gekozen. Ilana doet me denken aan Rilana, dat autootje van de reclame (van een of andere koek) dat omvalt in de elandtest etc. Met zo'n man die dat net op t.v. ziet, terwijl je dat wagentje dus op zijn oprit ziet staan. Grappige reclame, maar elke keer als ik die naam hoor, moet ik lachen.