Toch knaagt er iets in mijn achterhoofd, ik zie bij jullie overal 3 streepjes en bij mij niet..... Wel op het laatst bij de echo kwamen ze even in beeld maar ze was te laat om het beeld vast te zetten Wie kan mij gerust stellen? We zagen niks zitten kwa piemel of balzakken en ook niet toen ze zich strekte kwam er niets naar boven
Ik snap je twijfel ik kreeg bij 14 weken echo te horen is een meid maar ik zag het nog onduidelijker dan op jouw foto... Zoals ik zie is het een meid..!! Ik heb nu 3 keer gehoord een meid maar bij slaat de twijfel nu toe
Meid die twijfel is echt normaal! Hier nog een, zoals je weet en velen op het forum met ons!! Laten we ervan uitgaan dat degene die ernaar keek echt wel weet waar hij/zij naar keek. En ook voor jou is het eigenlijk al n bevestiging op, want jij had net als ik een duidelijke meisjes NUB. Genieten, dat moet je nu doen!
Erg he die twijfel ... In mijn topic heeft er ook nog eens iemand gereageert waarvan de vriendin een meisje zou krijgen maar bleek bij de 20 weken echo toch een jongen te zijn!
Ik had ook een zeer duidelijke meisjes nub, maar krijg toch echt een zoon. Dus zegt ook niet alles. Nog even afwachten tot de volgende echo.
Wij kregen bij de termijn echo ook te horen dat we een meisje zouden krijgen...8 wkn later was het een jongen