Tijdje terug een topic gemaakt over onze top 3 voor ons zoontje en broertje (Jesse, Lars of Sven) Nou gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar Jesse maar ik twijfel of de combinatie met de naam van onze dochter wel leuk is. Dus graag jullie reactie op de combi Ilse en Jesse.
Ik vind het juist erg leuk: Jesse en Ilse En daarbij worden de namen van de kinderen toch niet altijd samen genoemd, dus gewoon doen als Jesse jouw voorkeur heeft!
Tja, het lijkt qua klank wel een beetje op elkaar, maar who cares? Het grootste gedeelte van hun leven zullen ze op zichzelf wonen en niet in 1 adem genoemd worden, dus als je enige twijfel is dat de namen wat op elkaar lijken dan zou ik die twijfel echt aan de kant schuiven. Iemand in mijn omgeving heeft 2 kinderen die Jesse en Else heten. Bijna hetzelfde dus.
Kan op zich prima denk ik maar ik vind Jesse niks voor een jongen/volwassen vent. Veel te soft. Lars is véél leuker!
Tja Lars of Sven combineert wel beter met Ilse. Maar is dat het belangrijkste? Wat mij betreft niet hoor. Dus als je Jesse leuker vindt, gewoon doen. En het lijkt ook weer niet zoveel op elkaar dat het echt niet kan, zoals Pien en Fien ofzo.