Hi! Ben best bang dat ik nadat het kindje geboren is en een naam gekregen heeft ineens een veel mooiere naam vind. Dus ik begin nu alvast maar met een namenlijst sparen haha. Dus kom maar op, wat zijn jullie top 3 namen voor jongens & meisjes?
Onze jongens heten Pepijn en Jochem dit waren onze lijstjes: Zwanger van nr1: Pepijn Jochem Matthijs Nienke Eline Marije zwanger van nr2: Jochem Matthijs Thomas Eline Evelien Marije
Jongen: Dax Tjibbe Mees Meisje: Philou Djoeke Elif Namen van onze dochter en toekomstige baby staan er niet tussen
Wat een leuke namen allemaal Mijn top 3: Meisje: - Emily - Nancy - Lana Jongen: - Daley (Ja, van Daley Blind, vind ik ook heel leuk voor een meisje) - Levi - Dayne
Dat gebeurt gewoon niet, want als je kind eenmaal zo heet, dan is het de mooiste naam van de wereld... Uitzondering is misschien als je een modenaam kiest. Relatief hebben dan de meeste ouders (veel) later spijt.
Ons lijstje van 6 jaar geleden: Meisje Maud Esmee Julia Jongen Jesse Tim Guus Nieuw lijstje is nog in de maak
Meisje: Marit Bente Sophia (alleen heet m'n zusje al zo) Jongen: Rens/ Jens Lars Beau Maar goed ik krijg een jongetje. En ik vind het vreselijk moeilijk maar so far staan deze namen bovenaan.
We hebben geen top drie maar deze namen staan op het moment hoog op ons lijstje meisjes: Ira Maria Kaia Olivia Madeleine Mirre Elin Silke Esther jongens: Lukas Loek Manoah Ynze