Bij ons staat als roepnaam Finn hoog op het lijstje, maar willen onze zoon graag nog een tweede naam meegeven met een mooie betekenis. In eerste instantie wilde we gaan vernoemen, maar daar komen we niet uit. Wij zijn nu dus op zoek naar een tweede naam bij Finn, met een mooie/bijzondere betekenis. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Finn Lux - licht Finn Boaz - kracht/sterk Finn Felix - geluk Finn Beau - mooi Finn Amadeo - liefde Finn Tygo - geluk Finn Salomon - vrede Finn Sol - zon Finn Riza - zomer Finn Dylan - zee Finn Nando - vreugde Finn Angelo - engel Finn Jeevan -leven Finn Tjebbe - stralend, schitterend
Ik ben niet zo van de betekenissen maar ik noem gewoon wat ik mooi vind klinken en dan moet je maar even kijken of je de betekenis mooi genoeg vindt! Finn Ole Finn Oscar Finn Arne Finn Broos Finn Sebas Finn Florijn Finn Alexander Finn Xavier Finn Laurens Finn Dion Finn Merijn
Finn Julian - jeugdig Finn Yaris - mooi/liefde/lente Finn Lewis - beroemde krijger Finn Bloys - mooi/knap Finn Davante - geliefde Finn Borrit/Jorrit - Sterk/dapper als een everzwijn, de ever was bij de germanen het symbool voor kracht, moed en vruchtbaarheid. Finn Gabriel - kracht van God, kampioen van God Finn Lion - Leeuw, symboliseert grote moed en kracht. Finn Igor/Ivor - Krijger met boog Finn Jari - Krijger Finn Owen - Jonge krijger Finn Lennart - dappere leeuw Finn Viktor - overwinnend, veroveraar Finn Ricardo/Richie/Rico - machtig, dapper heerser Finn Guyon - vol met leven Finn Abel - trots Finn Alek/Aleks - beschermer van de mensheid Finn Aston - ster Finn Cedrick - leider
Vind ik ook mooi! Of Finn Oliver Finn Joshua Finn Samuel Finn Julian Finn Lennon Finn Morris Finn Otis