welke naam vinden julie het leukst en waarom Luca Milan Liam Dean tyler jivano jaylano kyano / kiano sem
Bij Milan en Sem heb ik niet zo snel een bepaald type in gedachten (vooroordelen, I know), dus die zou ik zelf eerder kiezen. En persoonlijk vind ik dan Milan mooier.
Luca/lucas en milan vind ik het leukst. Sem hoor ik steeds meer in mijn omgeving. En de rest niet mijn ding
Dit. Maar Luca zou ik daar dan ook nog aan toevoegen. Alleen jammer dat het een beetje van die hippe namen zijn. Dean vind ik het leukste van de rest!
Milan of sem, ik hou niet van die engelse namen. Maar smaken verschillen... Van de engelse namen vind ik dean het mooist.
Meerdere mooi, maar ook sommige verschrikkelijk. Mijn favorieten: 1. Liam 2. Milan 3. Keano (ipv Kiano) Vreselijke: Tyler, Jivano, Jaylano
Luca! Milan gaat ook nog wel, al ben ik die redelijk beu omdat je m zo vaak hoort. De rest is op zn zachtst gezegd niet mijn smaak, heb daar bepaalde associaties bij.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl