Novan ! In 2013 4x geregistreerd maar dat worden er dit jaar meer! Gister is onze zoon Novan geboren! Tot nu toe alleen maar leuke reacties
Nolan wordt uitgesproken als Noh-lan, niet alleen door Nederlanders, zie maar: Nolan - meaning of Nolan name Als jullie die uitspraak niet mooi vinden, zou ik zeker gaan voor Novan. Apart en stoer, maar ook makkelijk uit te spreken en te schrijven. Leuk! En past goed bij Jaylin.
Als iemand een mening vraagt over een naam dan mag je die zeker geven. Maar om nou ongevraagd je mening over de naam van iemands kind te geven en dan zo negatief vind ik eigenlijk niet kunnen. Ze kunnen het moeilijk nog veranderen( al zullen ze dat na jou post vast niet eens willen). Ik vind uitspraak Noven leuker maar Novan begint wel te wennen leuke naam en orgineel zonder overdreven hip ofzo!
De uitspraak zoals in jou link vind ik nog kunnen omdat het makkelijk is. Maar Nolan met als uitspraak No-len vind ik dan weer te ingewikkeld worden het zal dan door iedereen verkeerd uitgesproken worden dat vinden we dan weer jammer.
Haha nee nooit..we zijn heel blij met haar naam past helemaal bij onze stoere lieve meid Als we als uitspraak Noven zouden doen zou ik het liever ook zo schrijven voor de gemakkelijkheid van uitspreken en schrijven maar Novan vinden we leuker het is even wennen. Nog steeds spookt Noah door me hoofd hoor haha het is erg lastig !
Eerlijk gezegd geen van beiden. Je hebt in de poll eerst de jongensnaam en dan de meisjesnaam gezet, dan vind ik Novan het mooiste. In de praktijk zal het echter Jaylin en Novan worden. Omdat Jaylin op een N eindigd bind ik het persoonlijk vreemd klinken en ook wel een beetje lastig om ze achter elkaar uit te spreken.
Ik heb Noah gestemd, prachtige naam! Mijn zoon heet Noa en is inmiddels 15 jaar en krijgt altijd leuke reacties op zijn mooie naam. Bij Nolan denk ik gelijk aan een motorhelm...
Bedankt. Heb je nooit getwijfeld omdat het zo unisex is ? Mijn nichtje is bijvoorbeeld gister gaan spelen met 'Noa' toen zat ik me de hele middag af te vragen of het een jongen of meisje was. het bleek een meisje.
Nolan zou ik ook uitspreken als Noolun, en dat vind ik een heel leuke naam. Noah vind ik niks en aan Novan zou ik wel kunnen wennen.